AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Noen som praktiserer dette? Har hatt en pulekompis nå i noen mnd. Jeg bruker ikke P-pille eller noe annet så vi har brukt kondom. Nå har vi droppet dette og bruker ingenting. Vi er voksne mennesker begge to. Hva tenker dere er risikoen? Han har stålkontroll på sin egen utløsning og det skal veldig mye til før han kommer. Vi hadde feks sex i går og han kom i munnen min, og så hadde vi sex når vi våknet 6 timer etterpå. Er det risiko for at det er sæd igjen i urinrøret hans så mange timer etterpå?Anonymous poster hash: a28a8...3f9
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Anonymous poster hash: 79428...18e 5
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Det er sperm i "smøremiddelet" hans, så selv om du hopper av i svingen så har du fortsatt fått sperm i deg. Anonymous poster hash: e4e6d...047
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #6 Skrevet 21. september 2013 Ts her.. Haha Flair, betryggende å høre Er vel kanskje ikke verdt risikoen.. For gravid vil jeg IKKE bli Anonymous poster hash: a28a8...3f9
Gjest JakeGreen Skrevet 21. september 2013 #7 Skrevet 21. september 2013 Har en kamerat som har praktisert dette over lenger tid uten problemer, men han kan være steril for alt jeg vet. Som alt nevnt, er det ikke kun utløsningen som kan befrukte deg. Jeg antar at risikoen er lav, men den er definitivt tilstede, så hvorfor ta den risikoen om du ikke vil bli gravid? 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #8 Skrevet 21. september 2013 Vi praktiserer også den metoden, mannen min har også veldig god kontroll, vi har praktisert den i over 1 år, og jeg er fortsatt ikke gravid. Men , det er vel ikke en metode man bruker hvis det er krise om man blir gravid..... Anonymous poster hash: c56ac...fae 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #9 Skrevet 21. september 2013 Har en kamerat som har praktisert dette over lenger tid uten problemer, men han kan være steril for alt jeg vet. Som alt nevnt, er det ikke kun utløsningen som kan befrukte deg. Nettopp, man vet aldri grunnen til at fungerer for ett par. Har en slektning som gjorde dette med hell i flere i år, men da han skulle forsøke å lage barn med dama viste det seg å være vanskelig, så han var svært lite fruktbar til å begynne med. Anonymous poster hash: 16057...c07
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #10 Skrevet 23. september 2013 Jeg ble gravid på den måten, men så er jeg ganske fruktbar og. Hvis du ikke vil bli gravid, så bruk prevansjon. Hoppe av i svingen er ikke prevansjon. sex er deilig uten kondom, men finnes mange alternativer som pessar, spiral, p-plaster, og p-piller. Anonymous poster hash: e18a7...5b1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #11 Skrevet 24. september 2013 Var sånn jeg ble gravid Men stå på! Jeg og. EN gang med med den mannen, hoppe av i svingen og bolle i ovnen.. Anonymous poster hash: 8d386...7ca
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #12 Skrevet 24. september 2013 Det er ingenting i veien for å kjøre uten bilbelte heller. Kollisjoner er heldivis sjeldne. Men ansvarsfullt? Tror ikke det nei. Anonymous poster hash: 5c915...832
idamoor Skrevet 24. september 2013 #13 Skrevet 24. september 2013 sengekos kan alltid føre med seg sånne selv om du hopper av svingen. Finnes alltid en dråpe som kommer før cæden, og den kan gjøre deg gravid også.. Men dere er voksne mennesker, så burde jo ha litt kunnskap om sex ..
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #14 Skrevet 24. september 2013 Noen som praktiserer dette? Har hatt en pulekompis nå i noen mnd. Jeg bruker ikke P-pille eller noe annet så vi har brukt kondom. Nå har vi droppet dette og bruker ingenting. Vi er voksne mennesker begge to. Hva tenker dere er risikoen? Han har stålkontroll på sin egen utløsning og det skal veldig mye til før han kommer. Vi hadde feks sex i går og han kom i munnen min, og så hadde vi sex når vi våknet 6 timer etterpå. Er det risiko for at det er sæd igjen i urinrøret hans så mange timer etterpå?Anonymous poster hash: a28a8...3f9 jeg håper du kødder!!!!!!!! Anonymous poster hash: b37cf...647
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå