louise1 Skrevet 13. oktober 2013 #21 Del Skrevet 13. oktober 2013 Hvorfor mannlig kødd? Han gjorde vel bare jobben sin. Anonymous poster hash: f51ab...3e6 Ja muligens. Men han er ikke akkurat kjent for å være snill. Enorm forskjell på han og sensor nr to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #22 Del Skrevet 13. oktober 2013 Jeg har bare hatt mannlige sensorer. Har tre førerkortklasser, strøket en gang av mann, og stått tre ganger med andre menn. (Er kvinne) Anonymous poster hash: f564e...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #23 Del Skrevet 13. oktober 2013 egentlig burde det ikke deltes ut førerkort til de som har strøket en gang, man burde bare få én sjanse, men det ville vel fort bli sett på som diskriminering av kvinner siden dere ville vært klart høyest representert. At dere ikke skjemmes av å kunne svare i denne tråden?! Har dere hørt om trafikksikkerhet og motorikk?Anonymous poster hash: 08e22...053 I tillegg kan man fjerne fra veien for godt samtlige som blir tatt i råkjøring og er innblandet i ulykker i trafikken. Der er unge menn kraftig overrepresentert. Anonymous poster hash: 1b7e0...a5d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #24 Del Skrevet 13. oktober 2013 Komisk at det alltid er sensor feil/humør som gjør at mange som skriver i denne tråden her har strøket. Det er ikke sånn at de som jobber som sensor ØNSKER å stryke folk. Jeg tror ikke de hadde hatt jobb, hvis strykstatistikken i løpet av et år hadde vært skyhøy. Da hadde varsellampene blinket kraftig. Men når det er sagt, er sensorer også mennesker. Det finnes hyggelige mennesker og det finnes ekle mennesker. Anonymous poster hash: 61772...a47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #25 Del Skrevet 26. oktober 2013 Strøket på 1 av 7 oppkjøringer. Det var på mc og sensor var mannlig. Tror heller problemet var at jeg var mann (og ung) da. Jeg strøk på feil bremseprosedyre. Brukte bakbrems før frambrems, dette var noe jeg gjorde ubevisst på oppkjøring og i følge kjørelærer aldri hadde gjort tidligere. Gjorde det for å strekke sykkelen og få en mer behagelig opplevelse for sensor. Det var utrolig sårt og stryke på tekniske kjøreferdigheter, spesielt siden jeg kunne kjøre 20-30m på framhjulet på den tiden og vant like etter et heat i nm i en mc disiplin. Det er heller ingen vedtatt sanhet at bakbrems må brukes etter frambrems, feks har det vært eksprimentert med å bevist bruke bakbrems først i RR for å få strekt ut sykkelen og dermed bedre stabilitet inn i sving. Tror ikke det ble noe suksess, men å bruke dem samtidig er nok det nærmeste en fasit man kommer. Men under kjøreopplæring på mc i Norge skal altså frambrems inn først, pga frykt for panikkbremsing med bakbrems. Anonymous poster hash: cb52e...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #26 Del Skrevet 31. oktober 2013 Mann.. han var en sikkelig grinebitter.. smilte ikke til meg engang når han satt seg inn, bare ga meg et kaldt blikk.. og alt annet enn snakkesalig, tiltross for at han sa vi kunne snakke..... Anonymous poster hash: c99ae...272 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå