lulle Skrevet 21. september 2013 #1 Del Skrevet 21. september 2013 Til alle dere som har strøket på oppkjøring. Har dere hatt mannlig eller kvinnelig sensor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #2 Del Skrevet 21. september 2013 Mannlig. Anonymous poster hash: 2c697...fdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 21. september 2013 #3 Del Skrevet 21. september 2013 Kvinnelig. Men jeg strøk MED GOD GRUNN. Jeg var så nervøs og stressa at jeg kjørte som en full ape, og jeg forsto omtrent 10 min ute i oppkjøringen at det kom til å gå til helvete. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #4 Del Skrevet 23. september 2013 Mannlig første gang, både jeg og kjørelærer var HELT uenig i avgjørelsen, jeg klagde og fikk ny oppkjøring. Køddet det til for meg selv andre gang, fortjent stryk, også mann. Besto tredje gang, da var det en kvinne. Jeg er kvinne og var 19 og 23. Anonymous poster hash: f9e63...5f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #5 Del Skrevet 23. september 2013 Kvinne. Hun strøk meg sikkert bare fordi jeg var (er) penere enn henne, jeg kjørte helt plettfritt. Var ikke min skyld at en gammel dame løp ut i veien. Anonymous poster hash: bb4ac...da3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #6 Del Skrevet 24. september 2013 Kvinne , strøk meg på rundkjøring. Kjørte som jeg har lært på kjøreskolen. Skal klage. Anonymous poster hash: 3140a...b0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #7 Del Skrevet 24. september 2013 Kvinnelig. Men strøyk med god grunn da jeg var ufattelig nervøs og gjorde feil allerede et av de første minuttene Anonymous poster hash: e36e4...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #8 Del Skrevet 24. september 2013 Mannlig. Anonymous poster hash: 1fc4e...f9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #9 Del Skrevet 4. oktober 2013 Mann.En skikkelig overlegen og frekk jævel. Anonymous poster hash: 4c8a9...3fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 4. oktober 2013 #10 Del Skrevet 4. oktober 2013 Mannlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #11 Del Skrevet 4. oktober 2013 strøk to ganger. første gang mannlig sensor, andre gang kvinnelig sensor. stod tredje gangen med mannlig sensor. Anonymous poster hash: afd21...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 4. oktober 2013 #12 Del Skrevet 4. oktober 2013 Min sensor begynte smørblid, men utover oppkjøringen ble hun mer og mer ubehagelig og småfrekk. Jeg var så nervøs at jeg skalv så fælt at jeg nesten ikke klarte snakke, og prøvde å kompensere for den helt tydelige nervøsiteten ved å kjøre SYKT SELVSIKKERT. Som selvfølgelig endte med skikkelig taxi-kjøring. Jo eklere sensor ble jo mer nervøs ble jeg og jo mer prøvde jeg å kjøre det jeg trodde var selvsikkert. Og jo verre jeg kjørte jo verre ble hun og da kjøre jeg bare ennå verre etc. Jeg hadde ikke stått uansett, altså. Jeg hadde strøket uansett hvilken sensor jeg hadde (så fremt sensor ikke var sveiseblid) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #13 Del Skrevet 5. oktober 2013 egentlig burde det ikke deltes ut førerkort til de som har strøket en gang, man burde bare få én sjanse, men det ville vel fort bli sett på som diskriminering av kvinner siden dere ville vært klart høyest representert. At dere ikke skjemmes av å kunne svare i denne tråden?! Har dere hørt om trafikksikkerhet og motorikk? Anonymous poster hash: 08e22...053 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teeny Skrevet 5. oktober 2013 #14 Del Skrevet 5. oktober 2013 Strøk 1 gang før jeg stod. Hadde da en mannelig sensor. Kom ikke ut på veien en gang, var en sånn løype med kjegler og oppmalte linjer. Han sa bakdelen på bilen stod noen vm utenfor streken da jeg skulle kjørte inn i en firkant. Var i utlandet jeg tok det. Syns det var litt latterlig, menmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 5. oktober 2013 #15 Del Skrevet 5. oktober 2013 egentlig burde det ikke deltes ut førerkort til de som har strøket en gang, man burde bare få én sjanse, men det ville vel fort bli sett på som diskriminering av kvinner siden dere ville vært klart høyest representert. At dere ikke skjemmes av å kunne svare i denne tråden?! Har dere hørt om trafikksikkerhet og motorikk?Anonymous poster hash: 08e22...053 Selvom man stryker første gang på oppkjøring vil ikke det automatisk si at man ikke har noe bak et ratt å gjøre.Sist jeg sjekka så står man ikke på oppkjøring på flaks.Man består fordi sensons mener at man er en sikkerhet i trafikken,så om man står første eller andre forsøk er vel revnende likegyldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
summerrain Skrevet 7. oktober 2013 #16 Del Skrevet 7. oktober 2013 Mannlig. Ny oppkjøring imorgen, utrolig nervøs!!! Strøk på helt dustete ting, masse småfeil, ingenting stort. Men selvfølgelig min feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
louise1 Skrevet 11. oktober 2013 #17 Del Skrevet 11. oktober 2013 Strøk første gang av en mannling KØDD! Besto andre gang av en annen hyggelig mannlig sensor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #18 Del Skrevet 12. oktober 2013 Strøk første gang av en mannling KØDD! Besto andre gang av en annen hyggelig mannlig sensor Hvorfor mannlig kødd? Han gjorde vel bare jobben sin. Anonymous poster hash: f51ab...3e6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trapp Skrevet 12. oktober 2013 #19 Del Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Så hva har vi lært av dette? Forresten: Mannlig sensor. Stod. Men det begynner å bli noen ti-år siden. Endret 12. oktober 2013 av Trapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 12. oktober 2013 #20 Del Skrevet 12. oktober 2013 På B strøk jeg, mannlig sensor, han sa jeg hadde kjørt kjempebra, men førerkort fikk jeg ikke, fikk aldri noen forklaring. På A strøk jeg også, mannlig sensor, strøk fordi jeg gikk glipp av et skilt og peiset på i 60-70 i 30-sona På resten av klassene klarte jeg det på første forsøk, hadde både mannlige og kvinnelige sensorer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå