Gå til innhold

Dere som har strøket på oppkjøring. Mannlig eller kvinnelig sensor

lulle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kvinnelig.

Men jeg strøk MED GOD GRUNN. Jeg var så nervøs og stressa at jeg kjørte som en full ape, og jeg forsto omtrent 10 min ute i oppkjøringen at det kom til å gå til helvete.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannlig første gang, både jeg og kjørelærer var HELT uenig i avgjørelsen, jeg klagde og fikk ny oppkjøring. Køddet det til for meg selv andre gang, fortjent stryk, også mann. Besto tredje gang, da var det en kvinne. Jeg er kvinne og var 19 og 23.

Anonymous poster hash: f9e63...5f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne. Hun strøk meg sikkert bare fordi jeg var (er) penere enn henne, jeg kjørte helt plettfritt. Var ikke min skyld at en gammel dame løp ut i veien.

Anonymous poster hash: bb4ac...da3
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne , strøk meg på rundkjøring. Kjørte som jeg har lært på kjøreskolen. Skal klage.

Anonymous poster hash: 3140a...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinnelig. Men strøyk med god grunn da jeg var ufattelig nervøs og gjorde feil allerede et av de første minuttene :danse:

Anonymous poster hash: e36e4...4b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Mann.En skikkelig overlegen og frekk jævel.

Anonymous poster hash: 4c8a9...3fb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

strøk to ganger. første gang mannlig sensor, andre gang kvinnelig sensor. stod tredje gangen med mannlig sensor.

Anonymous poster hash: afd21...5db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sensor begynte smørblid, men utover oppkjøringen ble hun mer og mer ubehagelig og småfrekk.

Jeg var så nervøs at jeg skalv så fælt at jeg nesten ikke klarte snakke, og prøvde å kompensere for den helt tydelige nervøsiteten ved å kjøre SYKT SELVSIKKERT. Som selvfølgelig endte med skikkelig taxi-kjøring.

Jo eklere sensor ble jo mer nervøs ble jeg og jo mer prøvde jeg å kjøre det jeg trodde var selvsikkert. Og jo verre jeg kjørte jo verre ble hun og da kjøre jeg bare ennå verre etc.

Jeg hadde ikke stått uansett, altså. Jeg hadde strøket uansett hvilken sensor jeg hadde (så fremt sensor ikke var sveiseblid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egentlig burde det ikke deltes ut førerkort til de som har strøket en gang, man burde bare få én sjanse, men det ville vel fort bli sett på som diskriminering av kvinner siden dere ville vært klart høyest representert. At dere ikke skjemmes av å kunne svare i denne tråden?! Har dere hørt om trafikksikkerhet og motorikk? Anonymous poster hash: 08e22...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strøk 1 gang før jeg stod. Hadde da en mannelig sensor. Kom ikke ut på veien en gang, var en sånn løype med kjegler og oppmalte linjer. Han sa bakdelen på bilen stod noen vm utenfor streken da jeg skulle kjørte inn i en firkant. Var i utlandet jeg tok det. Syns det var litt latterlig, menmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

egentlig burde det ikke deltes ut førerkort til de som har strøket en gang, man burde bare få én sjanse, men det ville vel fort bli sett på som diskriminering av kvinner siden dere ville vært klart høyest representert. At dere ikke skjemmes av å kunne svare i denne tråden?! Har dere hørt om trafikksikkerhet og motorikk?

Anonymous poster hash: 08e22...053

Selvom man stryker første gang på oppkjøring vil ikke det automatisk si at man ikke har noe bak et ratt å gjøre.Sist jeg sjekka så står man ikke på oppkjøring på flaks.Man består fordi sensons mener at man er en sikkerhet i trafikken,så om man står første eller andre forsøk er vel revnende likegyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannlig. Ny oppkjøring imorgen, utrolig nervøs!!!

Strøk på helt dustete ting, masse småfeil, ingenting stort. Men selvfølgelig min feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strøk første gang av en mannling KØDD! Besto andre gang av en annen hyggelig mannlig sensor :danse:

Hvorfor mannlig kødd? Han gjorde vel bare jobben sin.

Anonymous poster hash: f51ab...3e6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva har vi lært av dette?

Forresten:

Mannlig sensor. Stod. Men det begynner å bli noen ti-år siden.

Endret av Trapp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På B strøk jeg, mannlig sensor, han sa jeg hadde kjørt kjempebra, men førerkort fikk jeg ikke, fikk aldri noen forklaring.

På A strøk jeg også, mannlig sensor, strøk fordi jeg gikk glipp av et skilt og peiset på i 60-70 i 30-sona :)

På resten av klassene klarte jeg det på første forsøk, hadde både mannlige og kvinnelige sensorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...