Gå til innhold

MER MER MER!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hadde en litt skremmende opplevelse for et par måneder siden - skremmende for meg der og da (ikke fullt så skremmende senere), men sikkert komisk eller rar, merkelig eller helt absurd for andre. Har ikke vært så veldig frigjort når det gjelder sex, og fantasiene har blitt deretter. Men nok om det; her kommer historien:

Jeg går på universitet i utlandet, og bor på internat. Vi er noen jenter som henger sammen, men spesielt jeg og ei til kommer spesielt godt overens, kanskje fordi vi er eldst (jeg er 23 og hun er 29).

En ettermiddag var vi på rommet hennes og prøvde og gjøre ferdig ei innleveringsoppgave sammen. Vi prata og tulla og lo som vi alltid gjør, så stemningen var spøkefull. Bøker lå slengt utover gulvet, så jeg måtte strekke meg utover for å hente en bok. Akkurat da jeg sto på alle fire og strakk meg etter boka, trakk hun meg ned på fanget hennes. Tenkte ikke noe større over det for øyeblikket for vi har alltid oppført oss barnslige når vi er sammen. Men så begynte hun og daske meg på rumpa. Jeg ble ganske overraska handlingslam, men jeg trur jeg lo eller gjorde noe som fikk henne til å fortsette, for hun fortsatte med å ta meg i skrittet og fingre innenfor buksa mi.

Det pågikk i kanskje et par minutter. Det ble ganske stille etterpå, men vi klarte da å få gjort noe arbeid etterpå. Grunnen til at jeg ikke gikk med en gang, var at jeg var helt skjelven av opphisselse! Jeg var dritflau da jeg oppdaget at jeg likte det! Det høres sikkert sykt ut, og jeg skjønner det ikke helt selv, men JEG VIL HA MER!!

Jeg har skjønt etter mange innlegg her og på SOL at det er ikke så rent få jenter som tenner på andre jenter uten å være lesbisk. Er det noen som vil utveksle opplevelser og/eller fantasier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Fortelle hvordan det gikk? Hva mener du med det?

*klør meg i huet*

Mener du fortelle henne at jeg likte det? Det trur jeg hun skjønte der og da......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener, ha sex med henne. icon_wink.gif

(& give us all the dirty details!!!)

neida... Men hvis dere begge er single og har lyst er det vel ingenting i veien for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...