DenAnonymeJenta Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Hei alle sammen Jeg er en jente på femten år som sliter med kviser. De første kvisene dukket opp i 11-12 års alderen. Steder hvor jeg har kviser eller pleier å få er kinn, panne, nese (t-sone), rygg og bryst. Kvisene på brystet og ryggen bryr jeg meg ikke om i det hele tatt, ettersom jeg ikke har interesse for å vise disse stedene. Jeg dro til min fastlege hvor hun skrev ut en krem/gele som blir kalt Epiduo. Jeg har brukt den nå i ett år. På grunn av all den kløinga, kvisene som dukket opp selvom jeg brukte kremen og svien etter at jeg påførte den (om kvelden, før jeg skal sove) sluttet jeg å bruke den på to uker. I løpet av disse to ukene begynte kvisene gradvis å komme tilbake, bare verre enn det det var før jeg begynte med kremen. Jeg ble så stressa, siden sommerferien snart var slutt. Så jeg begynte med kuren igjen. Nå er kvisene nesten helt borte men huden min har endt opp med mørkerøde/brune arr som ikke går vekk! De er ikke SÅ VELDIG tydelige, men de er der. Vil jeg noen gang bli kvitt dem?? Jeg har tydeligvis arvet dette problemet med kviser fra min mor. Hun sleit også med dette når hun var på min alder. Nå er hun 35 og har glatt og myk hud som en babyrumpe. Hun sier jeg ikke trenger å være redd og at dette vil gå vekk når jeg blir eldre, både kvisene og arrene. Hun brukte mange forskjellige produkter men ingenting funket. Henne hadde seriøse problemer, mye verre enn meg. Jeg spurte for ikke så lenge siden når kvisene hennes begynte å forsvinne.. og hun sa 18-19. Det andre spørsmålet mitt er da, siden jeg tydeligvis har arvet dette fra min mor, kommer kvisene mine også til å forsvinne når jeg er rundt 18-19 år gammel? Anbefal også gjerne noen produkter for kviser som HAR funket for dere. Setter stor pris på alle svar jeg får. Takk på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 MD Formulation. Ingen over og ingen ved siden. Jeg har prøvd MYE! Det er svindyrt og jeg fikk skikkelig oppblomstring av kviser men etter to måneder var ALT vekk og så lenge jeg holder på med serien holder alt seg vekk For en litt mindre lommebok kan jeg anbefale produktene på yanor.no. De produktene holdt også kvisene mine unna og fjernet noen av arra, men er nok beregnet på yngre hud enn min siden jeg ikke fikk nok fukt i lengden. Anonymous poster hash: 91efb...3d2
DenAnonymeJenta Skrevet 19. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2013 Så om jeg vurderer å begynne med MD formulations må jeg slutte å bruke Epiduo? Vet du sånn sirka hvor mye det vil koste?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Så om jeg vurderer å begynne med MD formulations må jeg slutte å bruke Epiduo? Vet du sånn sirka hvor mye det vil koste? Jeg kjenner ikke til Epiduo, så det kan jeg ikke svare på. Men jeg tror nok det er lurt ja. Kjøper du MD fra USA må du regne med ett par tusen tenker jeg for alle produktene. Men produktene er veldig drøye. De har også starter kits til noen hundrelapper som anbefales å starte med så du får prøve ut produktene. Kjipt å ikke tåle produktene når man har investert masser av penger i det liksom Gå på feelunique.com og søk på MD så finner du kittene der.Anonymous poster hash: 91efb...3d2
DenAnonymeJenta Skrevet 20. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2013 Den er grei. Tusen takk
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #6 Skrevet 20. september 2013 Jeg har brukt epidou i litt over 3 år nå, og ja det har hjulpet men jeg må ha noe sterkere. Synes jeg har hørt at epidou bare hjelper mens man bruker det, og at kvisene vill komme tilbake når man slutter med kremen. Fack de kvisene, hater de. Anonymous poster hash: 0577c...d5c
Gjest Ozelot Skrevet 20. september 2013 #7 Skrevet 20. september 2013 Proactiv? Den holder jeg med på nå, men har ikke brukt den så lenge enda, så vet ikke om den fungerer.
DenAnonymeJenta Skrevet 21. september 2013 Forfatter #8 Skrevet 21. september 2013 Det stemmer. Jeg fikk jo som sagt kvisene tilbake, etter at jeg sluttet med kremen og har nå arr! Fuck my life. Er så sykt lei. Får noen ganger lyst til å gni ansiktet mitt med sandpapir (haha, høres voldsomt ut) men er rett og slett blitt lei. Får bare håpe på at jeg er like heldig som mamma, at alle kvisene forsvinner! Om du nå skulle sett henne, ville du aldri tro at hun en gang har hatt ansiktet dekket med kviser.
DenAnonymeJenta Skrevet 21. september 2013 Forfatter #9 Skrevet 21. september 2013 Jeg har vurdert det før, men ettersom noen av veninnene mine, samt folk på nettet som har sagt at det bare er tull.. vil jeg ikke bruke penger på det. Nå er det jo sånn at folk reagerer forskjellig men produktet har fått nok negative tilbakemeldinger til at jeg velger å ikke ta sjansen. Men ellers takk, ønsker deg lykke til og håper den kommer til nytte for deg:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå