Gå til innhold

Mest sexy dialekt...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

(ikke noe galt med Sandnes eller Stavanger' date=' men Brunstein sa at han likte Sørlandsk best i en annen tråd :) ) :sjarmor:[/quote']

Dette er ikke sant. Dette er sterkt injurierende. Værre enn Shabanas overgrep på Mullaen. Jeg tar sterkt avstand fra disse anklagene og håper økokrims etterforskning vil føre til rettferdighet.

Det neste blir vel at du forsøker å løfte meg og....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

Det neste blir vel at du forsøker å løfte meg og....?

Jeg forsøker ikke på løft, jeg løfter :sjarmor: Og (H)juler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan da ikke herske tvil om at det er den nordnorske dialekten som er den mest sexy dialekten i kongeriket Norge. :o

Utvalget av deilige, vulgære sexy koseord er like stort som vårt repertoar av herlige, saftige banneord. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter
Det kan da ikke herske tvil om at det er den nordnorske dialekten som er den mest sexy dialekten i kongeriket Norge. :o

Utvalget av deilige, vulgære sexy koseord er like stort som vårt repertoar av herlige, saftige banneord.

Det er mange dialekter i Nord-Norge :wink:

Liker selv Bodø og omegn(folk blir egentlig aldri engie om hva som er det egnetlige Bodø-dialekta)

Sunnmøre og nordmøre er også pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rætt!!!!

Daman smelta helt når æ hviske dæm hete ord i øret på kav ækte nord norsk.. he he

Nu har æ i tillægg et lite snev av hæs stæmme - type: Jørn Hoel .... :hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan synes dere menn ålesunds dialekten klinger fra en dames munn?

Hilsen ei litt nysgjerrig og nyforelska ei, i EN litt lenger sørover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lille meg...
Du har helt rætt!!!!

Daman smelta helt når æ hviske dæm hete ord i øret på kav ækte nord norsk.. he he

Nu har æ i tillægg et lite snev av hæs stæmme - type: Jørn Hoel .... :hoho::hoho::hoho::hoho:

:hjerter:

den nordnorske dialekta e bare bæst uansett!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest IKKE Østfold

Egentlig er alle dialektene i Norge sexy unntatt 1: den forferdelige og vulgære og harry Østfold-dialekten.

Man kan umulig forføre en dame med Østfold-dialekt: der går grensen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman
Egentlig er alle dialektene i Norge sexy unntatt 1: den forferdelige og vulgære og harry Østfold-dialekten.

Kjempe enig.

(Når dere sier østfold dialekten, så regner jeg med det er den de snakker nede i fredsrikstad og "Hajlden" dere mener?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er svak for Haugesund/Karmøy dialekta, jeg. Samt er min egen Stavangerdialekt, ogsås en smule sexy vil jeg si :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Østfold ille

Man kan treffe på damer fra Fredrikstad, Halden, Sarpsborg og andre Østfold-byer som ser helt greie ut: men hvis du hadde planer om å sjekke ei opp; glem det idet hun åpner munnen og snakker!

Da forsvinner alt du hadde av drømmer..østfold-dialekten er forferdelig! Alle høres dumme ut pga. den..kan de ikke bare legge ned hele dialekten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...