AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Jeg liker flere kuker samtidig. Det gjør med vanvittig kåt i fitta. Men har bare prøvd tre gutter samtidig. Har lyst å ha flere, men hvordan gjør man det med eks ti stykker samtidig? Kom med innspill. Jeg trenger råd. Anonymous poster hash: 0159c...c90
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 De får trekke kølapp og vente på tur. Anonymous poster hash: 1981f...77d
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Innse at du ikke har fitte ville hjelpe betraktelig tror jeg. Anonymous poster hash: bbdf1...802 5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Jeg liker flere kuker samtidig. Det gjør med vanvittig kåt i fitta. Men har bare prøvd tre gutter samtidig. Har lyst å ha flere, men hvordan gjør man det med eks ti stykker samtidig? Kom med innspill. Jeg trenger råd. Anonymous poster hash: 0159c...c90 Når man skal trolle, burde man ikke ha så gjenkjennelig språk som deg. Du skifter jo kjønn annen hver dag.... Ikke er det morsomt heller.Anonymous poster hash: b8057...c41 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå