loffen Skrevet 19. september 2013 #21 Skrevet 19. september 2013 "Han ser ut som en kladd" Ja, det husker jeg! Men ikke hvem som så ut som en kladd..
Gjest Hyssingen Skrevet 19. september 2013 #22 Skrevet 19. september 2013 Ja, det husker jeg! Men ikke hvem som så ut som en kladd.. Mine fifteen seconds of fame. Tenkte jeg skule føre det opp på CV`n Øivind Vogt så ut som en kladd. Husker ikke hva tråden het, eller hva den handlet om
Alina X Skrevet 19. september 2013 #23 Skrevet 19. september 2013 Jeg ble sitert i db.no var flere sitater herifra, var angående nettdating om jeg ikke husker feil. Sitaten var angående hva menn slriver i profilen sin og hva de egentlig tenker. Sitatet var: om en mann skriver "jeg er lei av å gå på byen"så betyr det" jeg får ikke fitte på byen,derfor prøver jeg her inne i stedet" I artikkelen sto det at det var hentet fra kvinneguiden.
Gjest BabyBlue Skrevet 19. september 2013 #24 Skrevet 19. september 2013 Blikk blir solgt i bøtter og span, de trenger ikke reklame. Skal ta meg en kikk neste gang jeg er på jobb
loffen Skrevet 19. september 2013 #25 Skrevet 19. september 2013 Mine fifteen seconds of fame. Tenkte jeg skule føre det opp på CV`n Øivind Vogt så ut som en kladd. Husker ikke hva tråden het, eller hva den handlet om Åja, han ja! Men du hadde jo rett!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå