AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Jeg en jente på 19 år. Blir aldri våt samme hvor kåt jeg er når jeg og kjæresten skal ha sex, og sånn har det vært siden første gang vi hadde det. Er tørrere enn en ørken før vi begynner, et par ganger hvor jeg har vært våt, også når vi har holdt på en stund, så blir jeg ganske våt. Men dette plager meg/oss. Jeg er redd han kanskje føler at han ikke er bra nok eller at jeg ikke er så kåt på han, i tillegg så er det vondt for han i det vi begynner. Men det blir altså bedre. Bruker glidemiddel i blant også, men har jo sex forskjellige steder, og kjedelig å ta med glidemiddel over alt. Dette fører også til at vi ikke har sex så ofte som vi, i hvertfall jeg, har lyst til. Om jeg hadde vært våt så hadde jeg nok tatt mye mer intinativ. Går på ppiller om det har noe å si, men det har jeg gjort i over to år(samme type), og ble alltid ganske våt i begynnelsen med eksen, før forspill osv... Og var ikke mer kåt på eksen enn nåværende. Noen som vet hva det kan være? Anonymous poster hash: 96944...5bc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå