Gå til innhold

Vanskelig å forklare...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg har et lite dilemma og er usikker på hvor denne tråden skal være, men evig takknemlig for tips og råd.
Jeg slet over flere år med kviser og byller som "forsvant" delvis når jeg begynte på p-piller. Kvisene gjorde meg deprimert og knuste selvbildet mitt. Men problemet er at P-pillene også gjør at jeg føler meg tung til sinns, orker minst mulig og føler meg konstant trøtt og lei. Så det vil si, jeg er deprimert om jeg går på pillene eller ikke.
Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har brukt flere tusen på hudprodukter uten hell, og det er bare p-piller som fjerner det verste. Får fremdeles kviser, men ikke så ille som det var. Jeg er straks 25 år og har 2 barn. Den eldste går på skole og minsten er straks 10 måneder. Jeg har ikke tatt ut permisjon da jeg såg at økonomisk ble det bedre å jobbe. Så jeg kombinerer morsrollen med jobb på kveldstid og helger. Jeg er sliten og tom for krefter, men begynner å lengte etter jobb på dagtid. Jeg fikk barnehageplass nå til høsten, men jeg takket selvsagt nei da jeg ønsket at mini skulle passere året før barnehagestart, men da var valget mitt barnehage da eller høsten 2014. Jeg takket ja til 2014, men angrer meg litt. Nå er plassen tatt, men det er MULIG vi får komme til i desember om vi er heldig. Jeg tror jobb på dagtid vil hjelpe på litt, men syns dagene mine er ekstreme nå. Jeg er veldi glad for at jeg kan kombinere baby tid med jobb, men tror jeg hadde hatt det bedre med jobb på dagtid. Litt mye på en gang her, men er usikker på hva som skjer. Er det p-pillene eller er det rett og sltt situasjonen mtp jobb og barn som sliter meg ut? Noen som har hatt det på samme måte? Økonomien er heller ikke på topp da jeg ikke har så mange vakter (av og til mange vakter iløpet av en uke, andre ganger få). Slitsomt å ikke ha noe fast.
Sikkert en veldi villedene tråd, men er vanskelig å forklare hvordan jeg har det. Er i dårlig humør og trøtt å sliten, men i håp om mer jobb. Så alt i alt...piller, jobb, økonomi, kviser.. Jeg vurderer å dra til en psykolog, men det er dyrt og egentlig ikke noe de kan gjøre med kvisene. Noen som kjenner seg igjen på noe måte? Begynner å bli litt trøtt av å ha det sånn i hverdagen.

Anonymous poster hash: b4b24...139
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd tetrasykliner mot kviser? Det hjalp meg. Og når depresjonen over det fysiske forsvant så steg også humøret mitt iallefall og da kom energien følgende etter :)

Anonymous poster hash: 428af...c59
Skrevet

Hvordan er kostholdet ditt?

Anonymous poster hash: b28cf...a1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...