Gå til innhold

Hva synes dere om denne kjolen??????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjolen var kjempeflott, men jeg kunne ikke hatt den. tror jeg hadde følt meg veldig naken på ryggen jeg, og hadde nok ikke vært helt vel med det. Tviler på at tråden(e) kan tas bort også, for da vil jo ikke kjolen sitte på. Det er vel tråden som holder kjolen sammen bak?

Men kjolen var utrolig lekker, og har man fasong til en sånn kjole så blir man garantert flott. (Blir litt misunnelig på de som kan ha sånn kjole...)

Skrevet

Kjolen var utrolig fin fremme. Men jeg likte heller ikke trådene bak så godt. Det virker som om de går så langt ut, under armene. Likte slepet når det lå nede på gulvet, ville ikke hengt det opp.12

Skrevet

Kjempelekker! Båndene bak gjør at toppen blir som et korsett og sitter perfekt. Og så er det kjempefint med helskåren kjole i stede for at alle toppene ender i en V der den møter skjørtet. Og vedlig flott dersom du er slank.

Morsomt at du også kan lage en kø bak på kjolen. Det står jo at kjolen er i god stand, og prisen kan blir veldig bra. Den som intet vover. Men dersom du ikke likte båndene bak bør du stå over fordi det er de som gjør at kjolen henger på.

Skrevet

Likte kjolen! Enig i at snorene bak ikke var så fine, det så liksom ut som om de hadde tatt noe hyssing de hadde til overs...

Hva med å bytte ut snorene med bredere bånd? Tror det vil se litt mer "ferdig" ut og gi en finere finish. Og så trenger man ikke være redd for at kjolen skal falle av!

12

Skrevet

Hadde jeg hatt kropp til å bære en slik kjole,så hadde jeg definitivt gjort det!

Synes kjolen var rålekker,snøringen bak inkludert.

Men er du i tvil,så ikke kjøp den.Det er slett ikke sikkert den blir like fin om du prøver å bytte ut snorene bak med bredere bånd f.eks.12

Skrevet

Herlighet for en nydelig kjole icon_eek.gif

Men vis en har kropp til det, så er det med tråene bak på ryggen kjempe flott. icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Du? Jeg sier bare . TA DEN !!

Den var råååå lekkker! Så absolutt.Sexy og lett kjole.

Snøringene bak må jo være der, de hører jo med!! icon_smile.gif

Absolutt en kjole etter min smak.

Hilsen Gitte

Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde ALDRI kjøpt en kjole på internett uten å ha prøvd den!!!!

Skrevet

Kjempenydelig kjole!!!!! Falt du for den så ta sjansen.........NÅ! Enig med hun over meg som sier at du kan bytte ut snorene bak på kjolen til noen finere om du vil det..........uansett så er den et syn for øyet!

Lykke til med valget!

12

Skrevet

Jeg tror du selv bør sette deg ned å tenke ordentlig igjenom om dette virkelig er drømmekjolen din jeg. Utrolig irriterende om du i utgangspunktet er usikker og så kjøper den, og blir skuffet når du får den. Også bør du passe på å måle deg og sammenlikne med målene som står oppført om kjolen, slik at du vet om den sånn cirka passer eller ei.

Selvom en drøss med jenter her inne synes kjolen er lekker er det DU som skal gå med den og det er DU som må finne ut om kjolen virkelig er noe for deg eller ei!

Lykke til med valget! icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Augustbrud02 den 2002-06-11 14:02 ]

Skrevet

Takk for godt svar Augustbrud02

Jeg må jo si at jeg IKKE flat pladask, men synes kjolen er lekker.

Det er vel det at jeg "DØR" etter å finne meg en kjole jeg gjerne vil falle pladask for.

Skal ikke gifte meg før 5. juli 2003, så jeg venter nok en stund.

Salget og nye modeller kommer i oktober til salongen i Drammen.

"Den som venter på noe "godt", venter ikke forjeves"

Skrevet

Må nesten inn og bry meg jeg også..

Kjolen var dødsfin, absolut. Men det er ikke sikkert at kjolen blir så fin hvis du fjerner trådene bak, pga snittet. Og hvis du f.eks bytter de ut med bredere bånd tar det liksom livet av de små detaljene som utjgør hele kjolen.. Synes jeg da!

Synes ikke de trådene var så HIMLA stygge heller, men jeg likte ikke at de var knytt i en sløyfe som syntes nede.. Vet ikke helt.. Litt rar kjole i grunn?!

Men den var kjempeflott ellers!

En annen ting er jo å fjerne både stroppene bak OG den over nakken, og finne en løsning på å holde den oppe. For kjolen var rålekker den icon_biggrin.gif12

Skrevet

Brud2003: helt ærlig tror jeg du gjør lurt i å vente jeg. Jeg forhastet meg litt når det gjaldt kjole. På en måte iallfall. jeg var veldig bestemt på hva slags type jeg skulle ham og i ettertid angrer jeg på at jeg ikke prøvde flere ulike varianter. Så lenge dette ikke er drømmekjolen din vil jeg råde deg til å prøve noen kjoler først jeg, sånn for å se hva du kler og føler deg vel i. Ennå så har du jo massevis av tid, og drømmekjolen kan dukke opp i god tid ennå. Smart er det å kikke til høsten når det er salg, kjempesmart. Da får du en viss pekepinn på hva du føler deg vel i av kjole, og du kan også begynne å kikke litt på ebay igjen om du føler for det.

Tror det er det smarteste jeg egentlig. Men gjør som du føler for. Er du usikker, så bør du heller vente. Tro meg, du finner garantert drømmekjolen!

Skrevet

Takk for tips og råd!

Jeg venter, drømmekjolen min henger nok et eller annet sted og venter på meg.

Gleder meg til å vise frem hva jeg ender opp med.

hoppe.gifhoppe.gifhoppe.gifhoppe.gif

Skrevet

Ja, du må virkelig vise den frem når du har bestemt deg. Kanskje du ender opp med å kjøpe kjolen jeg skal bruke brukt etterpå? icon_smile.gif Man vet jo aldri...

Skrevet

Vet hvilken kjole du skal ha, kan dessverre ikke bruke to-delte kjoler, for jeg synes kjolen din er bare lekker.

- 5.juli 2003 -

hoppe.gifhoppe.gif

hoppe.gifhoppe.gif

Skrevet

Kjolen min er faktisk ikke todelt, det bare ser sånn ut. Det er hel kjole, som kun har utseende som en todelt kjole. Så kanskje den er noe for deg allikevel? Jeg kan nemlig heller ikke ha todelt kjole, da det garantert ville blitt "gløppe" mellom skjørtet og overdelen...

Gjest Labello
Skrevet

jeg syns også at kjolen var kjempefin. Men jeg syns at du ikke burde finne på å kjøpe noe sånt som en brudekjole på internett. du må jo prøven den for å se om den passer til deg. Dessuten tror ikk ejeg heller at det blir pent med bredere både på ryggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...