AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Vil dere si at dere er det ? Har lagt merke til noen artige tendenser her inne. Det virker som om kjønn ikke betyr så veldig mye, inntil det muligens er avgjørende eventuelt. Men hvor en trekker grensen er ikke godt å si, samt noen vet jo aldri hvordan en grense skal trekkes. Men så lurer jeg på.. Hva hvis en selv ble diskutert, men det ble konsekvent alltid brukt det andre kjønnet om en. Jeg kan forstå fordelen ved å gjøre dette i blant, for å anonymisere situasjonen bittelitt, men utover det så funker jo variasjon også. F.eks, hvis en var en kvinne; Hvordan ville du ha følt det å alltid bli referert til som en mann ? Ville du ha følt deg prissatt, for den personen du virkelig er? ( En annen ting man kan spørre seg om. Hva om noen egentlig ønsker seg en mann, men forstår ikke helt hvordan det kan gå til, så hva om da noen innbiller det for seg selv at vedkommende egentlig ér en mann. Og generelt sliter svært med å forstå kvinner i seg selv, samt også sitter med et kvinnehat som ikke ligner grisen egentlig. Tror dere noe slikt er mulig? Eller la meg reformulere, hvorfor tror dere noe slikt kan være umulig evt? ) Hva tenker dere om dette? Anonymous poster hash: 79940...baa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå