Rumle Skrevet 10. februar 2017 #1841 Del Skrevet 10. februar 2017 På 8.2.2017 den 23.29, hjertesukka skrev: Ps. gleder meg til å se bilder fra din Edens hage! Haha, er nok ingen Edens hage her - mer en rote/villhae Men, koser meg jeg 23 timer siden, hjertesukka skrev: Er så kry av avocadoplanten min, som ser ut til å trives godt i stuevarmen; Oioi den er jo kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. februar 2017 #1842 Del Skrevet 10. februar 2017 Håper du får en fin helg Jeg skal prøve å få sådd Verbena (den store) i helgen + kanskje voksurt Må se igjennom det jeg har av frø, kanskje det er flere som burde vært sådd nå også. Håper virkelig jeg får til verbenaen i år, de er så nydelige - og jeg ble sååå skuffet i fjor når den ikke ble stor nok til å blomstre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 10. februar 2017 Forfatter #1843 Del Skrevet 10. februar 2017 Takk, god helg til deg og Rumlepusen også! Lekkert bilde! Blir fristet til å grave opp noen krokuser jeg har langt nedi ei trekrukke- de syns omtrent ikke- og få dem opp i lyset og sette dem slik at jeg ser dem! Takk for tips. - Men det er fremdeles kaldt, brrrr.....vi får se,haha. Verbena høres spennende ut, har ikke prøvd dem - ennå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 10. februar 2017 Forfatter #1844 Del Skrevet 10. februar 2017 Haha, var ute og prøvde, men det var jo bånnfrosset!!! Lenge leve optimismen...... Men nå vil jeg ha mildvær!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. februar 2017 #1845 Del Skrevet 10. februar 2017 Akkurat nå, hjertesukka skrev: Haha, var ute og prøvde, men det var jo bånnfrosset!!! Lenge leve optimismen...... Men nå vil jeg ha mildvær!!! Hehe kjenner igjen den der! Jaaaa til mildvær! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 10. februar 2017 Forfatter #1846 Del Skrevet 10. februar 2017 Jaaaaaaaa........ (Kjenner jeg blir nesten litt smågal av å ikke kunne dulle og dalle i hagen) snufs.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. februar 2017 #1847 Del Skrevet 10. februar 2017 14 minutter siden, hjertesukka skrev: Jaaaaaaaa........ (Kjenner jeg blir nesten litt smågal av å ikke kunne dulle og dalle i hagen) snufs.... Jeg også! Det er så bra for kropp og sjel å være ute i hagen altså Du får komme inn i Hoppetautråden, der er det full blomsterdiskusjon for øyeblikket 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 11. februar 2017 Forfatter #1848 Del Skrevet 11. februar 2017 Nydelig soloppgang, jepp, jeg fikk den med meg! (ikke alltid det skjer) Det er milde grader og jeg skal på svømming, kan det bli bedre? GOD helg, alle! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. februar 2017 #1849 Del Skrevet 11. februar 2017 Kos deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 11. februar 2017 #1850 Del Skrevet 11. februar 2017 Åh, så deilig! Riktig god helg til deg også! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 11. februar 2017 Forfatter #1851 Del Skrevet 11. februar 2017 Takk for det! Svømte som en gærning for å ta igjen alt det forsømte, haha. Men kjempedeilig, og luren i ettermiddag var god den også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. februar 2017 #1852 Del Skrevet 11. februar 2017 1 time siden, hjertesukka skrev: Takk for det! Svømte som en gærning for å ta igjen alt det forsømte, haha. Men kjempedeilig, og luren i ettermiddag var god den også! Herlig! Og ingenting er som en god lur etter å ha tatt seg ut litt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 12. februar 2017 Forfatter #1853 Del Skrevet 12. februar 2017 Plutselig stod en kjent skikkelse utenfor terrassedøra mi, og hadde med blomster, kake og gaver. Jeg elsker sånne overraskelser! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. februar 2017 #1854 Del Skrevet 12. februar 2017 2 timer siden, hjertesukka skrev: Plutselig stod en kjent skikkelse utenfor terrassedøra mi, og hadde med blomster, kake og gaver. Jeg elsker sånne overraskelser! Åhhh så koselig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 12. februar 2017 Forfatter #1855 Del Skrevet 12. februar 2017 Ikke sant? Det er jammen ikke ofte jeg får slike overraskelser, kan ikke huske sist. Desto mer kjærkomment. Som det står på en sofapute jeg har; "Let life surprise you!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. februar 2017 #1856 Del Skrevet 13. februar 2017 13 timer siden, hjertesukka skrev: Ikke sant? Det er jammen ikke ofte jeg får slike overraskelser, kan ikke huske sist. Desto mer kjærkomment. Som det står på en sofapute jeg har; "Let life surprise you!" Jaaaa, veldig hyggelig Håper du får en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 13. februar 2017 Forfatter #1857 Del Skrevet 13. februar 2017 I like måte, Rumle! - Hvordan går det i kulda? Syns det mildværet lar vente på seg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. februar 2017 #1858 Del Skrevet 13. februar 2017 Jeg har sittet og sett på dette bildet leeenge nå, tror du det er ekte blomster? I så fall hvilken blomst kan det være? *ser for mye på blomsterbilder* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. februar 2017 #1859 Del Skrevet 13. februar 2017 Nei, nå har jeg løst det selv - se her! Det en sinnsykt stor krysantemum!!!! Vil haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 13. februar 2017 Forfatter #1860 Del Skrevet 13. februar 2017 (endret) OJ! Det må da være en form for peoner? Har egentlig ikke peiling men kan se ut sånn for meg iallefall. Og jeg lurer alltid på hvor mye gjødsel og hvilken type gjødsel som brukes? Eller kanskje de bare ER så store og lubne..hm. Aha! Krysantemum, altså! Ikke verst. Jaaaa, vil også ha!! Endret 13. februar 2017 av hjertesukka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå