hjertesukka Skrevet 27. desember 2016 Forfatter #1581 Skrevet 27. desember 2016 Sa jeg forresten at jeg skal en måned - i mai- til samme stedet som jeg var på i oktober? Det betyr at jeg ikke kan så mye frø og saker som må vannes! Alt som står i små potter må jeg sette i jorda før jeg drar i så fall....hm, jeg håper jo at det kommer litt regn da mens jeg er borte. 1
Rumle Skrevet 27. desember 2016 #1582 Skrevet 27. desember 2016 24 minutter siden, hjertesukka skrev: Sa jeg forresten at jeg skal en måned - i mai- til samme stedet som jeg var på i oktober? Det betyr at jeg ikke kan så mye frø og saker som må vannes! Alt som står i små potter må jeg sette i jorda før jeg drar i så fall....hm, jeg håper jo at det kommer litt regn da mens jeg er borte. Åhh så spennende! Men ja, da begrenser det seg jo kraftig hva du kan så. Har du naboer som kan komme innom i eventuelle tørre perioder for å vanne litt?
hjertesukka Skrevet 27. desember 2016 Forfatter #1583 Skrevet 27. desember 2016 Ingen naboer som jeg kjenner godt nok,nei, men mulig jeg kan få broren min til å vanne litt i verste fall. Men jeg kommer til å innrette det slik at noen slipper å løpe med vannbøtta hele tiden. Ellers finnes det jo slike litt større selvvanningspotter har jeg sett, hvis jeg har noe som jeg er spesielt redd for. Det må i så fall bli blodbegeren. Regner med at rosetrærne og alt jeg satte i fjor, greier seg. 1
hjertesukka Skrevet 28. desember 2016 Forfatter #1584 Skrevet 28. desember 2016 Morsom episode; da jeg kikket ut vinduet på terrassen (under tak) i morges, stod det ei lita mus der, som var helt "frozen", som på film. Tenkte kanskje den var død, men var ikke sikker. Virka som en slags forsvarsmekanisme, at den ville jeg skulle tro den var død. -Henta katten, men da blei det liv i leiren, musa pilte. Og katten misforsto og trodde jeg skulle gjøre noe helt annet. Blei bare tull, med andre ord, Sukk, den naturen. 1
Rumle Skrevet 28. desember 2016 #1585 Skrevet 28. desember 2016 (endret) 4 minutter siden, hjertesukka skrev: Morsom episode; da jeg kikket ut vinduet på terrassen (under tak) i morges, stod det ei lita mus der, som var helt "frozen", som på film. Tenkte kanskje den var død, men var ikke sikker. Virka som en slags forsvarsmekanisme, at den ville jeg skulle tro den var død. -Henta katten, men da blei det liv i leiren, musa pilte. Og katten misforsto og trodde jeg skulle gjøre noe helt annet. Blei bare tull, med andre ord, Sukk, den naturen. Katten tenkte kanskje at du skulle få ta den. Nå når du var så stolt og viste den frem og alt? rumlepusen har kun tatt en mus i sitt liv - og det gjorde hun på instinkt, men når hun fikk den i munnen fikk hun fullstendig panikk og kom løpende til meg mens hun hylte noe som lignet mistenkelig mye på hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp Endret 28. desember 2016 av Rumle 598 skrivefeil! 1
hjertesukka Skrevet 28. desember 2016 Forfatter #1586 Skrevet 28. desember 2016 14 minutter siden, Rumle skrev: Katten tenkte kanskje at du skulle få ta den. Nå når du var så stolt og viste den frem og alt? rumlepusen har kun tatt en mus i sitt liv - og det gjorde hun på instinkt, men når hun fikk den i munnen fikk hun fullstendig panikk og kom løpende til meg mens hun hylte noe som lignet mistenkelig mye på hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp Syns jeg ser det! "Mamma,mamma, ei mus har klengt på meg!" 1
hjertesukka Skrevet 28. desember 2016 Forfatter #1587 Skrevet 28. desember 2016 Kom over denne pusen på nett; 123 cm lang og 16 kg av rasen Main Coon! 1
Rumle Skrevet 28. desember 2016 #1588 Skrevet 28. desember 2016 7 timer siden, hjertesukka skrev: Syns jeg ser det! "Mamma,mamma, ei mus har klengt på meg!" 1 minutt siden, hjertesukka skrev: Kom over denne pusen på nett; 123 cm lang og 16 kg av rasen Main Coon! Herreguuud! det er jo nesten en gaupe! 1
Rumle Skrevet 28. desember 2016 #1589 Skrevet 28. desember 2016 Jeg så også en monsterstor katt i dag! Men husker ikke hvor 1
hjertesukka Skrevet 28. desember 2016 Forfatter #1590 Skrevet 28. desember 2016 2 minutter siden, Rumle skrev: Jeg så også en monsterstor katt i dag! Men husker ikke hvor Sikkert på den samme sida som jeg fant denne; MSN.Norge. Var flere puser der. 1
Rumle Skrevet 28. desember 2016 #1591 Skrevet 28. desember 2016 (endret) 2 minutter siden, hjertesukka skrev: Sikkert på den samme sida som jeg fant denne; MSN.Norge. Var flere puser der. mmmnei har ikke vært der, sikkert pinterest eller instagram Endret 28. desember 2016 av Rumle 1
hjertesukka Skrevet 29. desember 2016 Forfatter #1592 Skrevet 29. desember 2016 Jeg glemmer helt å gå inn på Pinterest, selv om jeg vet at det er mye spennende og mange ideer der. Ellers leste jeg et sted at noen har allerede begynt å så frø! Inne altså. Kanskje jeg skulle sette noen blodbegre nå og satse på å få dem ut tidlig. Det jeg egentlig trenger, er en skikkelig omgang luking og kanskje legge et sperre for ugras og så bark over. Har du bark? 1
hjertesukka Skrevet 29. desember 2016 Forfatter #1593 Skrevet 29. desember 2016 (endret) "Mjau, mjau, kan du se på meg istedetfor den dumme, dumme maskinen"? (pusen min er lei av å komme i andre rekke!) Endret 30. desember 2016 av hjertesukka 1
hjertesukka Skrevet 31. desember 2016 Forfatter #1594 Skrevet 31. desember 2016 Vil ønske alle en riktig god nyttårsfeiring og at alle må få et kjempefint nytt år!' Tusen hjertelig takk for alle hyggelige kommentarer! 1
hjertesukka Skrevet 31. desember 2016 Forfatter #1596 Skrevet 31. desember 2016 Et riktig godt nytt år til deg, Jacklost!
Rumle Skrevet 31. desember 2016 #1597 Skrevet 31. desember 2016 Så fiiin pus - og vårlige muffins Jeg må si at jeg ikke orker å tenke på å så noe som helst med det første, men det er nok min egen feil, som dro sesongen ut så langt som jeg gjorde i år Tusen takk for det gamle - har vært veldig koselig å prate med deg - ser frem til mye ny hageprat og inspirasjon i året som kommer Ønsker deg alt godt for det nye året! 1
hjertesukka Skrevet 31. desember 2016 Forfatter #1598 Skrevet 31. desember 2016 Åh, så mye lekkert! Tusen takk, Rumle! Ja, håper vi kan fortsette å inspirere hverandre, gi råd og tips og at det nye året blir et riktig flott hageår! 1
Rumle Skrevet 31. desember 2016 #1599 Skrevet 31. desember 2016 Akkurat nå, hjertesukka skrev: Åh, så mye lekkert! Tusen takk, Rumle! Ja, håper vi kan fortsette å inspirere hverandre, gi råd og tips og at det nye året blir et riktig flott hageår! Jaaa, det håper virkelig jeg også! 1
Rumle Skrevet 31. desember 2016 #1600 Skrevet 31. desember 2016 Hvis jeg skal være ærlig så merker jeg at jeg har begynt å legge slagplan for en fantastisk georgineblomstring allerede - irriterte meg utrolig at de tullet i år altså! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå