Gå til innhold

Hjertesukkenes bro

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sa jeg forresten at jeg skal en måned - i mai- til samme stedet som jeg var på i oktober? Det betyr at jeg ikke kan så mye frø og saker som må vannes! Alt som står i små potter må jeg sette i jorda før jeg drar i så fall....hm, jeg håper jo at det kommer litt regn da mens jeg er borte. :regn:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
24 minutter siden, hjertesukka skrev:

Sa jeg forresten at jeg skal en måned - i mai- til samme stedet som jeg var på i oktober? Det betyr at jeg ikke kan så mye frø og saker som må vannes! Alt som står i små potter må jeg sette i jorda før jeg drar i så fall....hm, jeg håper jo at det kommer litt regn da mens jeg er borte. :regn:

Åhh så spennende! Men ja, da begrenser det seg jo kraftig hva du kan så. Har du naboer som kan komme innom i eventuelle tørre perioder for å vanne litt?

Skrevet

Ingen naboer som jeg kjenner godt nok,nei, men mulig jeg kan få broren min til å vanne litt i verste fall. :ler2: Men jeg kommer til å innrette det slik at noen slipper å løpe med vannbøtta hele tiden. Ellers finnes det jo slike litt større selvvanningspotter har jeg sett, hvis jeg har noe som jeg er spesielt redd for. Det må i så fall bli blodbegeren.

Regner med at rosetrærne og alt jeg satte i fjor, greier seg. :dagens-rose: :Nikke:

• Liker 1
Skrevet

Morsom episode; da jeg kikket ut vinduet på terrassen (under tak) i morges, stod det ei lita mus der, som var helt "frozen", som på film. Tenkte kanskje den var død, men var ikke sikker. Virka som en slags forsvarsmekanisme, at den ville jeg skulle tro den var død. -Henta katten, men da blei det liv i leiren, musa pilte. Og katten misforsto og trodde jeg skulle gjøre noe helt annet. Blei bare tull, med andre ord, Sukk, den naturen.:pasha:

• Liker 1
Skrevet (endret)
4 minutter siden, hjertesukka skrev:

Morsom episode; da jeg kikket ut vinduet på terrassen (under tak) i morges, stod det ei lita mus der, som var helt "frozen", som på film. Tenkte kanskje den var død, men var ikke sikker. Virka som en slags forsvarsmekanisme, at den ville jeg skulle tro den var død. -Henta katten, men da blei det liv i leiren, musa pilte. Og katten misforsto og trodde jeg skulle gjøre noe helt annet. Blei bare tull, med andre ord, Sukk, den naturen.:pasha:

Katten tenkte kanskje at du skulle få ta den. Nå når du var så stolt og viste den frem og alt? :laugh:

rumlepusen har kun tatt en mus i sitt liv - og det gjorde hun på instinkt, men når hun fikk den i munnen fikk hun fullstendig panikk og kom løpende til meg mens hun hylte noe som lignet mistenkelig mye på hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp :laugh:

Endret av Rumle
598 skrivefeil!
  • Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, Rumle skrev:

Katten tenkte kanskje at du skulle få ta den. Nå når du var så stolt og viste den frem og alt? :laugh:

rumlepusen har kun tatt en mus i sitt liv - og det gjorde hun på instinkt, men når hun fikk den i munnen fikk hun fullstendig panikk og kom løpende til meg mens hun hylte noe som lignet mistenkelig mye på hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp :laugh:

:hoho:Syns jeg ser det! "Mamma,mamma, ei mus har klengt på meg!"

• Liker 1
Skrevet

Kom over denne pusen på nett; 123 cm lang og 16 kg av rasen Main Coon! :laugh:

Main Coon.jpg

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, hjertesukka skrev:

:hoho:Syns jeg ser det! "Mamma,mamma, ei mus har klengt på meg!"

:hoho: 

1 minutt siden, hjertesukka skrev:

Kom over denne pusen på nett; 123 cm lang og 16 kg av rasen Main Coon! :laugh:

Main Coon.jpg

Herreguuud! det er jo nesten en gaupe! :hoho: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg så også en monsterstor katt i dag! Men husker ikke hvor :klo: 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Rumle skrev:

Jeg så også en monsterstor katt i dag! Men husker ikke hvor :klo: 

Sikkert på den samme sida som jeg fant denne; MSN.Norge. Var flere puser der. :alice:

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 minutter siden, hjertesukka skrev:

Sikkert på den samme sida som jeg fant denne; MSN.Norge. Var flere puser der. :alice:

:laugh: mmmnei har ikke vært der, sikkert pinterest eller instagram :ler: 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet

Jeg glemmer helt å gå inn på Pinterest, selv om jeg vet at det er mye spennende og mange ideer der. :goodbye:

Ellers leste jeg et sted at noen har allerede begynt å så frø! Inne altså. Kanskje jeg skulle sette noen blodbegre nå og satse på å få dem ut tidlig. 

Det jeg egentlig trenger, er en skikkelig omgang luking og kanskje legge et sperre for ugras og så bark over. Har du bark?

• Liker 1
Skrevet (endret)

"Mjau, mjau, kan du se på meg istedetfor den dumme, dumme maskinen"? :) (pusen min er lei av å komme i andre rekke!) :ninuskapus:

se på meg.JPG

Endret av hjertesukka
  • Liker 1
Skrevet

Vil ønske alle en riktig god nyttårsfeiring og at alle må få et kjempefint nytt år!'

Tusen hjertelig takk for alle hyggelige kommentarer!

cupcake-stand-21.jpg

• Liker 1
Skrevet

Et riktig godt nytt år til deg, Jacklost! :yvonne:

Skrevet

Så fiiin pus - og vårlige muffins :rodmer: Jeg må si at jeg ikke orker å tenke på å så noe som helst med det første, men det er nok min egen feil, som dro sesongen ut så langt som jeg gjorde i år :fnise: 

Tusen takk for det gamle - har vært veldig koselig å prate med deg - ser frem til mye ny hageprat og inspirasjon i året som kommer :jepp: Ønsker deg alt godt for det nye året! :blomst: 

ae8ad80a544561332271ac8883b8218c.jpg

82be080e2df7b19b6f96d9b2aa804ae2.jpg

39ca57bdcec0d92240f1a91633a228f3.jpg

Hybrid Tea Rose 'Augusta Luise' (aka 'Fox-Trot', 'Haley Westenra')  (Rosa x odorata):

• Liker 1
Skrevet

Åh, så mye lekkert! Tusen takk, Rumle!:helen:

Ja, håper vi kan fortsette å inspirere hverandre, gi råd og tips og at det nye året blir et riktig flott hageår!

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, hjertesukka skrev:

Åh, så mye lekkert! Tusen takk, Rumle!:helen:

Ja, håper vi kan fortsette å inspirere hverandre, gi råd og tips og at det nye året blir et riktig flott hageår!

Jaaa, det håper virkelig jeg også! :) 

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg skal være ærlig så merker jeg at jeg har begynt å legge slagplan for en fantastisk georgineblomstring allerede - irriterte meg utrolig at de tullet i år altså! :laugh:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...