Gå til innhold

Hjertesukkenes bro

Fremhevede innlegg

Skrevet

De må nok ta litt hensyn til hvor de er i forhold til hvilke varer de kan selge på hvilke tidspunkt. For eksempel er det nok ikke så smart å selge blomsterløk i Nord Norge nå, og så har det vel blitt bråstopp her på østlandet. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Her blir det minusgrader i natt - og jeg har stadig haugevis med løk å plante - det går aaaaltfor seint med meg altså :sukk: 

Men - fikk tatt inn en svær bukett med tagetes, ett glass med persille, ett glass med bladbete og sukkerertranker :rolleyes: ett med markjordbær på stilk som ikke hadde modnet enda/ og kornblomst/blomkarse, ett med lobelia, ett med agurkurt .. og til slutt en vase med roser, hortensia og nyper :hoppe: 

Vanskelig for Rumler å prioritere av og til altså! :ninja: 

Blir det kaldt hos deg også nå, Hjertesukka? 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, Rumle skrev:

Her blir det minusgrader i natt - og jeg har stadig haugevis med løk å plante - det går aaaaltfor seint med meg altså :sukk: 

Men - fikk tatt inn en svær bukett med tagetes, ett glass med persille, ett glass med bladbete og sukkerertranker :rolleyes: ett med markjordbær på stilk som ikke hadde modnet enda/ og kornblomst/blomkarse, ett med lobelia, ett med agurkurt .. og til slutt en vase med roser, hortensia og nyper :hoppe: 

Vanskelig for Rumler å prioritere av og til altså! :ninja: 

Blir det kaldt hos deg også nå, Hjertesukka? 

Herlighet, så mye fint du har! Kan tenke meg det ser frodig ut inne hos deg nå. :blomst:

Ja, skal bli kaldere, men kan vel ikke klage, for jeg bor i det mildeste strøket i hele landet, tror jeg. Ikke snø her, nei. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Frøkensina skrev:

De må nok ta litt hensyn til hvor de er i forhold til hvilke varer de kan selge på hvilke tidspunkt. For eksempel er det nok ikke så smart å selge blomsterløk i Nord Norge nå, og så har det vel blitt bråstopp her på østlandet. 

Du har nok rett i det! :enig:

Skrevet
1 minutt siden, hjertesukka skrev:

Herlighet, så mye fint du har! Kan tenke meg det ser frodig ut inne hos deg nå. :blomst:

Ja, skal bli kaldere, men kan vel ikke klage, for jeg bor i det mildeste strøket i hele landet, tror jeg. Ikke snø her, nei. 

Stappfullt for å være helt ærlig, men jeg klarte ikke å la det være ute for å bli ødelagt! :ler: 

Heldig du! :Nikke: Her snødde det i natt, men det var ikke mye igjen innen jeg kom meg ut :ler: Men fyyyy så kaldt det var! :sjokkert: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har glemt å spørre hvordan det går med pus? Var h*n glad for å komme hjem etter ferien? :ler: 

• Liker 1
Skrevet

Her blir det toppen minus 2, som det er meldt iallefall, og bare et par dager. Slutten av uka blir det mildvær igjen, halleluja.:ler:

• Liker 1
Skrevet

Her er rumlepusen veeeeeeldig glad for ovner og varme badegulv for tiden :laugh: Stort sett det pluss mat og kos som er av interesse

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Rumle skrev:

Jeg har glemt å spørre hvordan det går med pus? Var h*n glad for å komme hjem etter ferien? :ler: 

Joda, det går veldig bra. Tror hun var glad for å være hjemme igjen, selv om hun har hatt det bra der hun var. Tok lite og ingen mus da, menmen. Det første hun gjorde her, var å legge ei søt, lita mus på trappa mi. :ler:

• Liker 1
Skrevet (endret)
10 minutter siden, hjertesukka skrev:

Her blir det toppen minus 2, som det er meldt iallefall, og bare et par dager. Slutten av uka blir det mildvær igjen, halleluja.:ler:

Åhh håper det gjelder her også :Nikke: Fikk sjokk tidlig i morges da jeg lå i sengen og leste at det muligens kunne bli over 10 minus i området i neste uke :sjokkert: (er rimelig sikker på at jeg hoppet ut av sengen og løp rundt og viftet med armene i panikk i noen sekunder, men innrømmer det aldri! :ler: ) 

2 minutter siden, hjertesukka skrev:

Joda, det går veldig bra. Tror hun var glad for å være hjemme igjen, selv om hun har hatt det bra der hun var. Tok lite og ingen mus da, menmen. Det første hun gjorde her, var å legge ei søt, lita mus på trappa mi. :ler:

Typisk :ler: 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet

Minus 10? Hjelp! :fryser:

• Liker 1
Skrevet

Jeg røsket opp og kastet to pelargoniaer og to tagetes jeg, var blomster på de, men litt pjuske :) Petuniaene har dødd av kulden og resten følger nok etter nå. Men hvertfall fant jeg en fin snømann ute :kalle: 

• Liker 2
Skrevet

Det skal bli minus 7 her :jepp: 

• Liker 2
Skrevet

Snømann? Var den kommet dit helt av seg selv?

:ler:

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, hjertesukka skrev:

Snømann? Var den kommet dit helt av seg selv?

:ler:

Hm kanskje den kom fra A Nightmare Before Christmas, hvem vet ;) 

Veldig mye nysnø ute nå. 

• Liker 1
Skrevet

:hoppendeglad:Ja til snømann!

(men liker fremdeles ikke snø, selv om jeg ser sammenhengen) :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

I dag er det nydelig sol her fra nesten klar himmel og jeg vurderer å ta en biltur. Har sommerdekk, men tror det går veldig bra.

:)

• Liker 1
Skrevet

Må vise dere min standhaftige stokkrose som klamrer seg fast til huset og har nådd takmønet! Har ikke målt eksakt, men ved øyemål vil jeg si at den er nå ca 4 meter lang! :hoppendeglad:

Og bildet er tatt i dag, lurer på hvordan dette skal ende?- rakt inn i himmelen.......:gullengel:

klorer seg fast.JPG

• Liker 1
Skrevet

Jøss, ante ikke at det var mulig en gang jeg! :rodmer: 

• Liker 1
Skrevet

Ikke jeg heller!  Men har mistanke om at de står ganske så ideelt til; grus og leirjord rundt pipa, sol og lunt er visst gull for dem. Jeg har også i min hageiver kastet litt hønsegjødsel på dem. :hoppendeglad:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...