Gå til innhold

Hjertesukkenes bro


hjertesukka

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Rumle skrev:

Hvordan går det med deg i varmen? Har du flyttet ut på balkongen? :)

 

Har vært ute og solt meg en liten stund. Elsker sol og varme- med en liten lufting.- og du....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, hjertesukka skrev:

Har vært ute og solt meg en liten stund. Elsker sol og varme- med en liten lufting.- og du....

Jeg er helt kokt, aaaaltfor varmt for meg dette. Holder meg i skyggen 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rumle skrev:

Jeg er helt kokt, aaaaltfor varmt for meg dette. Holder meg i skyggen 😊

Jeg bor faktisk i skyggen- etter 12 hvertfall, så det er ikke så gale.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, hjertesukka skrev:

...og enda flere krabbeteiner- min egen.

Blå petunia og krabbeteine.JPG

Helt nydelig! Elsker den blåfargen! :ninuskapus: 

Se så fint @Sola de Hun planter i gamle, flotte krabbeteiner. Er det ikke flott?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, hjertesukka skrev:

Jeg bor faktisk i skyggen- etter 12 hvertfall, så det er ikke så gale.

Morgensol? Det har jeg på min terrasse også. Ellerden er det vel til ca. 2 sånn halvveis. Jeg trives godt med det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rumle skrev:

Helt nydelig! Elsker den blåfargen! :ninuskapus: 

Se så fint @Sola de Hun planter i gamle, flotte krabbeteiner. Er det ikke flott?!

Det der var fantastisk fint! :rodmer: må det lages noe bunn i teinen? @hjertesukka eller bruker du noe form for pose?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Ja, den har du blitt "Verdensvant" :blomst:

Hehe, jeg leste feil- trodde jeg blei A-kjendis nå, men 100 igjen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, hjertesukka skrev:

Hehe, jeg leste feil- trodde jeg blei A-kjendis nå, men 100 igjen...

Åhh! Så du var allerede verdensvant :Nikke: :ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sola de skrev:

Det der var fantastisk fint! :rodmer: må det lages noe bunn i teinen? @hjertesukka eller bruker du noe form for pose?

Takk, det varierer litt- på noen setter jeg potta rett nedi, på andre har jeg en plastpose i bånn.

bilde (189).JPG

bilde (292).JPG

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola har liten balkong + stue som er stappfullt av alt fra plommetre til tomater, paprika, poteter og jeg vet ikke hva. Med andre ord, hun er hagegal hun også :ler:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, Rumle skrev:

Sola har liten balkong + stue som er stappfullt av alt fra plommetre til tomater, paprika, poteter og jeg vet ikke hva. Med andre ord, hun er hagegal hun også :ler:

 

Hahaha :ler:  Hagegal :Nikke: Er fint å ha sin egen lille jungel, uansett plass man har til rådighet. Du linket en gang til en dame, som hadde en bitteliten balkong i New York tror jeg det var og hun hadde den oasen. Det inspirerte meg :)

1 time siden, hjertesukka skrev:

😊

Så hyggelig- jeg har sans for hagegale folk 

:fnise: Er så vakkert med alt som spirer og gror. Jeg liker å så ting fra frø- stadiet. Tar ofte steiner og innmat fra frukt og grønnsaker. Er så moro, når det spirer frem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Sola de skrev:

Hahaha :ler:  Hagegal :Nikke: Er fint å ha sin egen lille jungel, uansett plass man har til rådighet. Du linket en gang til en dame, som hadde en bitteliten balkong i New York tror jeg det var og hun hadde den oasen. Det inspirerte meg :)

:fnise: Er så vakkert med alt som spirer og gror. Jeg liker å så ting fra frø- stadiet. Tar ofte steiner og innmat fra frukt og grønnsaker. Er så moro, når det spirer frem.

Helt enig. - Sitter nå og beundrer avocadoplanten min- sådd av steinen jeg fant inni.😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, hjertesukka skrev:

Helt enig. - Sitter nå og beundrer avocadoplanten min- sådd av steinen jeg fant inni.😍

Å! :hoppe: Det er så vakkert skue :rodmer: Har gjorde det samme med en plommestein og sitronsteiner. Har fått flere sitrontrær og et plommetre. Lurer på om det noen gang vil komme frukter på disse plantene. Har lest at planter sådd av steiner i fruktene, kan få frukter igjen med større steiner og minde fruktkjøtt:klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hjertesukka skrev:

😊

Så hyggelig- jeg har sans for hagegale folk 

Jeg og! 😊

21 minutter siden, Sola de skrev:

Å! :hoppe: Det er så vakkert skue :rodmer: Har gjorde det samme med en plommestein og sitronsteiner. Har fått flere sitrontrær og et plommetre. Lurer på om det noen gang vil komme frukter på disse plantene. Har lest at planter sådd av steiner i fruktene, kan få frukter igjen med større steiner og minde fruktkjøtt:klo:

Jeg har aldri hørt det med at frukt av trær som er sådd slik blir bedre, så spennende! Håper du snart får noe på vekstene dine :jepp:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...