SPOCA Skrevet 29. april 2017 #2381 Del Skrevet 29. april 2017 Huff og huff! God bedring! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 30. april 2017 Forfatter #2382 Del Skrevet 30. april 2017 Tusen takk, Spoca! Hjelper med litt medfølelse. Jeg vet at det vil bli bedre, men får alltid den følelsen av at det er en varig tilstand, grøss. Pluss at jeg liker å "holde på med ting", være i aktivitet, men godt man har godstol, nett og tv....og masse kaffe! I dag er det nydelig vær her, så jeg skal rigge meg til i solkroken, med faktor! og kryssord! (umulig med skjerm i sola). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 30. april 2017 #2383 Del Skrevet 30. april 2017 Ja, men det er fullt forståelig. Jeg hadde nok følt det samme selv om jeg var i din situasjon. Du får kose deg, høres ut som en fin søndag tross alt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 30. april 2017 Forfatter #2384 Del Skrevet 30. april 2017 Ja, jeg fikk en halvtimes D-vit, men det var en iskald vind rundt hjørnene som jeg ikke likte, så da flytta jeg inn igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 1. mai 2017 Forfatter #2385 Del Skrevet 1. mai 2017 Sukk..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mai 2017 #2386 Del Skrevet 2. mai 2017 For et nydelig vaer vi har faatt naa! Haaper du foeler deg bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 2. mai 2017 Forfatter #2387 Del Skrevet 2. mai 2017 Takk, ja det begynner å komme seg, skjønt morningene er fæle. Men, som du sier, det er nydelig vær og det hjelper på ALT, spør du meg! Har fått min halvtime i sola og da er jeg fornøyd. Ps. Kjøpte meg ny rosesaks i dag, så nå skal det kuttes både her og der. Viktig med gode redskaper! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mai 2017 #2388 Del Skrevet 2. mai 2017 1 time siden, hjertesukka skrev: Takk, ja det begynner å komme seg, skjønt morningene er fæle. Men, som du sier, det er nydelig vær og det hjelper på ALT, spør du meg! Har fått min halvtime i sola og da er jeg fornøyd. Ps. Kjøpte meg ny rosesaks i dag, så nå skal det kuttes både her og der. Viktig med gode redskaper! Bra at det gaar litt bedre i alle fall Jeg oedelagte rosesaksen min i forgaars, eller, den var vel rett og slett utslitt, fjaeren knakk. Er ikke saa flink til aa huske paa aa olje og pleie de som jeg nok burde, men men. Kjoepte heldigvis en paa salg i fjor, saa naa blir den tatt i bruk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 2. mai 2017 Forfatter #2389 Del Skrevet 2. mai 2017 Denne er også kjøpt på salg (Jula)- men den forrige tror jeg var ti år gammel eller noe sånt. Men hvor kaster man egentlig sånne gamle redskaper? Og med det samme; - noen som vet hvor kaster man en gammel, utslitt koffert? Ingen kan bruke den, glidelåsene er røket osv.- Kunne laget en tråd om det, men spør her først. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 3. mai 2017 Forfatter #2390 Del Skrevet 3. mai 2017 Fant en tråd om det på kg da jeg googlet, men fikk ikke noe svar der heller. Det jeg lurer på er om jeg virkelig må ta meg en tur på gjenvinningsanlegget her med den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mai 2017 #2391 Del Skrevet 3. mai 2017 Hmmm jeg er jammen ikke sikker jeg Ta en telefon til gjenvinningsanlegget kanskje_ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 3. mai 2017 Forfatter #2392 Del Skrevet 3. mai 2017 4 minutter siden, Rumle skrev: Hmmm jeg er jammen ikke sikker jeg Ta en telefon til gjenvinningsanlegget kanskje_ Jepp, det skal jeg gjøre, så slipper jeg hvertfall kjøre bomtur. (men hva gjør andre, lissom?) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mai 2017 #2393 Del Skrevet 3. mai 2017 1 minutt siden, hjertesukka skrev: Jepp, det skal jeg gjøre, så slipper jeg hvertfall kjøre bomtur. (men hva gjør andre, lissom?) Jeg lar det nok bare ligge i kjelleren saa lenge Saa ingen fornuftige svar aa faa herfra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 3. mai 2017 Forfatter #2394 Del Skrevet 3. mai 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Jeg lar det nok bare ligge i kjelleren saa lenge Saa ingen fornuftige svar aa faa herfra! Hahaha- heldig du som har kjeller da! Har planer om å få meg noe ekstra bodplass her snart, menmen, det drar ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mai 2017 #2395 Del Skrevet 3. mai 2017 2 minutter siden, hjertesukka skrev: Hahaha- heldig du som har kjeller da! Har planer om å få meg noe ekstra bodplass her snart, menmen, det drar ut. Hehe .. vet ikke det, blir mye rot der! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 3. mai 2017 Forfatter #2396 Del Skrevet 3. mai 2017 Ja, alle medaljer har en bakside, sies det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 6. mai 2017 Forfatter #2397 Del Skrevet 6. mai 2017 Glimt fra hagen i dag; 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 7. mai 2017 Forfatter #2398 Del Skrevet 7. mai 2017 Mine første løytnantshjerter! Bare ei grein foreløpig da, men ser ut som den trives. Fikk ei rot i fjor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mai 2017 #2399 Del Skrevet 7. mai 2017 Saaa mye fint! Loeyntnantshjertene har akkurat startet her ogsaa! Men, jeg snublet og falt oppi en hvit en i gaar, saa da fikk jeg plutselig mye bukettmateriale 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mai 2017 #2400 Del Skrevet 7. mai 2017 Hvordan staar det til med deg, haaper du foeler deg bedre_ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå