livingdoll Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Skak dit i november. Noen som har peiling? Billig, bra, sentralt(oxford, picadelly)
livingdoll Skrevet 18. september 2013 Forfatter #2 Skrevet 18. september 2013 Obs så ikke den andre tråden her:p
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Det er allerede flere egne tråder om hoteller i London pluss flere anbefalinger i Den Store London-tråden Anonymous poster hash: a09fc...39b
caroprins Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 Jeg pleier å bo på Presidental Marylebone Apartements. Dette er leiligheter med god plass og fullt utstyrt kjøkken. Til og med vaskemaskin. I første etasje er det er supermarked. På den måten sparer man inn på dyr restaurantmat. Det er et bra og rolig strøk. Det er 5 minutter å spasere til Oxford street. Det er nærme til London Zoo og madam tussaud. Det inngår en enkel frokost. http://hotels.etrip.net/NO/Hotel/Presidential_Marylebone_Apartments_London.htm?gclid=CIyQ2YHz1LkCFbN3cAodbAkARw
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #5 Skrevet 18. september 2013 Jeg pleier å bo på Presidental Marylebone Apartements. Dette er leiligheter med god plass og fullt utstyrt kjøkken. Til og med vaskemaskin. I første etasje er det er supermarked. På den måten sparer man inn på dyr restaurantmat. Det er et bra og rolig strøk. Det er 5 minutter å spasere til Oxford street. Det er nærme til London Zoo og madam tussaud. Det inngår en enkel frokost.http://hotels.etrip.net/NO/Hotel/Presidential_Marylebone_Apartments_London.htm?gclid=CIyQ2YHz1LkCFbN3cAodbAkARw Maten rundt Oxford Street, Marylebone osv er dyr ja, men for meg er det ikke noen skikkelig Londontur uten restaurantbesøk. Det er tross alt en del av kulturen. Det er masse bra puber og restauranter utenfor de typiske turiststrøkene som har bra tilbud, for eksempel today's menu og slikt. Jeg ville heller valgt litt billigere overnatting enn en dyr, sentral og fullt utstyrt leilighet. Det man sparer på å ikke spise ute, betaler man faktisk for i form av å ha et fullt utstyrt kjøkken. Jeg leier av og til leilighet selv, det kommer litt an på hva jeg skal ettersom jeg av og til jobber i London. For den vanlige turist ville jeg nok heller satset på hotell. Anonymous poster hash: a09fc...39b 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #6 Skrevet 18. september 2013 Best Western Shaftesbury Piccadilly Hotel! Anonymous poster hash: c9765...e29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå