Gå til innhold

Fette eller Fitte?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Mange steder i landet sier man fette og ikke fitte. Personlig synes jeg fetta høres bedre ut. Vi bær gå over til å kalle fitta for fetta.

Bli med på en avstemming.

1, Fetta

2, Fitta.

Stem nå. La oss omdøpe fitta til fetta.



Anonymous poster hash: 2f8d1...f77
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du glemte avstemningen :sjokkert: Jeg vil være anonym når jeg trykker på alternativene :sjokkert:

Skrevet

Jeg holder en knapp på fætta.



Anonymous poster hash: df337...7b2
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg synes "fette" høres usedvanlig kleint ut, som dirty-talk fra Høggern eller noe. Grøss!!!

Ikke det at jeg er veldig begeistret for "fitte" heller. Det er ikke et ord jeg tar i min munn.

Endret av Ms.Mx
  • Liker 4
Gjest sweetsugar
Skrevet

Både fitte og fette høres styggt ut. Dåsa derrimot.

Skrevet

Jeg synes vi skal kalle det, det kvinnlige kjønnsorgan.

Anonymous poster hash: 48715...43e

Skrevet

Så utrolig stygt. Nei, fitte er ille nok. La oss ikke omdøpe den til noe enda verre på brautende nordnorsk.

  • Liker 2
Skrevet

Gledesgrotta er min favoritt.



Anonymous poster hash: c3569...b54
  • Liker 1
Gjest Wanderlust
Skrevet

Hvorfor er fitte så ille? Er jo det samme som å si kuk og pikk. Er ikke ille det.

Skrevet

Hvorfor er fitte så ille? Er jo det samme som å si kuk og pikk. Er ikke ille det.

Kuk er ikke fint......

Anonymous poster hash: 609c5...a65

Gjest Hyssingen
Skrevet

fitte.

Det er ihvertfall det min heter, om andre synes det er stygt så er det ikke vårt problem :fnise:

Skrevet

Fitte.



Anonymous poster hash: 41214...9e3
Gjest Wanderlust
Skrevet

Kuk er ikke fint......

Anonymous poster hash: 609c5...a65

Er helt nøytralt for min del. Bruker helst ordet pikk, det er fint.

Skrevet

Hvorfor ikke kalle det, det den er?, en runkemaskin?



Anonymous poster hash: 5da2b...ed0
  • Liker 1
Skrevet

Er helt nøytralt for min del. Bruker helst ordet pikk, det er fint.

Pikker er tynne, KUUUKER er tykke!

Gjest Raindrops
Skrevet

Pikker er tynne, KUUUKER er tykke!

Haha, stemmer med min bruk av begrepene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...