Gå til innhold

Nok er nok. Feite jenter i hele byen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor skal dette stoppe? Byen er oversvømt av dissende fleskeberg hvor du enn snur og vender deg. Ta dere sammen jenter. Overvekt er farlig og ødelegger inntrykket av dere. Tren bort fettet. La oss slippe å se tonnevis av fett på byens utesteder. Ingen vist i å barbere fitta, hvis vomma skygger for den.

Start et nytt liv i dag.GJØR som oss gutta. Tren og bli glad. Kjøp joggesko.



Anonymous poster hash: ea7c8...292
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan skal feite jenter jogge hvis du ikke vil at de skal bevege seg utendørs? Ta deg sammen. Å være et rasshøl ødelegger inntrykket av deg.



Anonymous poster hash: b87c1...69c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jenter! Kom dere ut på gata og i byen og vis frem kroppen deres! Jo større kropp, jo mer moro å flashe den! TS har innerst inne en skikkelig fedmefetisj og trenger mer snadder å se på så han kan gå hjem og nappe litt i bolesnoppen sin!



Anonymous poster hash: 33bd6...68a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si meg enig, dårlig trolling. Jeg ser svært få overvektige jenter i Norge. Eller så gjemmer de seg eller er i et annet miljø enn meg. Føler da de fleste er tynnere enn meg, på tross av at BMIen min bare er 22. Og, som en jente som bruker treningssenter og dusjer der etter trening, så kan jeg opplyse om at veldig mange ikke har barbert fitte. Faktisk er det sjelden jeg ser noen barberte og føler jeg er den eneste blant mine venninner som gjør det. Kanskje det er mer utbredt blant yngre, da dette er et treningssenter for studenter.

Men enn om de er tynne, men ikke barberte? Hvordan stiller den kombinasjonen seg? Du er aldri trygg. Uff nei, det er nok best du bare holder deg unna jenter/kvinner.



Anonymous poster hash: 22fd6...6cf
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes så klart ikke dissene mager på mannfolk? "Gjør som dere gutta" ?

Og det er så klart ingen jenter/damer som har joggesko og trener. Neida.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vår hovedstad er det flere unge jenter som lider av undervekt enn overvekt, så skjønner ikke hva du klager over. Ikke så rart i grunn om det er disse holdningene en blir møtt med om man uheldigvis skulle hatt noen kilo ekstra.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor skal dette stoppe? Byen er oversvømt av dissende fleskeberg hvor du enn snur og vender deg. Ta dere sammen jenter. Overvekt er farlig og ødelegger inntrykket av dere. Tren bort fettet. La oss slippe å se tonnevis av fett på byens utesteder. Ingen vist i å barbere fitta, hvis vomma skygger for den.

Start et nytt liv i dag.GJØR som oss gutta. Tren og bli glad. Kjøp joggesko.

Anonymous poster hash: ea7c8...292

Hvor hen er de her treningsglade gutta?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare gi opp å tro at de gidder. Jenter har en tendens til å føle seg for god til å måtte gjøre en innsats for noe som helst. Bare sørg for å gjøre som oss at dere ikke spanderer på slanke jenter som drasser med seg uattraktive venninner. Det må få konsekvenser for kvinner å ikke bry seg, eller så fortsetter trenden. Anonymous poster hash: 37309...7fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må bare gi opp å tro at de gidder. Jenter har en tendens til å føle seg for god til å måtte gjøre en innsats for noe som helst. Bare sørg for å gjøre som oss at dere ikke spanderer på slanke jenter som drasser med seg uattraktive venninner. Det må få konsekvenser for kvinner å ikke bry seg, eller så fortsetter trenden.

Anonymous poster hash: 37309...7fb

Hvor hen er de her gutta som gjør en innsats.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Obvious troll is obvious.

Men en ting skal være sagt:

For at menn skal se ut som "modeller" må vi spise riktig, drive kardio 2-3 ganger i uken og løfte vekter 3-4 ganger i uken.

For at damer skal se ut som "modeller" trenger de bare å la være å spise som en flodhest.(litt på spissen)



Anonymous poster hash: 4eb40...c94
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Hvordan skal feite jenter jogge hvis du ikke vil at de skal bevege seg utendørs? Ta deg sammen. Å være et rasshøl ødelegger inntrykket av deg. Anonymous poster hash: b87c1...69c

Ja, æsj, begynner å hate han derre AnonymBruker.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...