Gå til innhold

Bra hotell i London?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle reiselystene :-) Noe som har et hotellfunn (rimelig) tips de gi i nærheten av oxford street evt andre steder (bare det er nærme en undergrunn.)? Vi er to jenter som skal på shopping nå i oktober :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anastasia
Skrevet

Jeg har bodd på dette hotellet, ligger i Bayswater rett ved metro, Oxford street, Hyde Park

http://www.hotelhenryviii.co.uk/

Helt ok, ser at de har pusset opp nå. Ville ikke valgt det aller billigste i London, da er standarden dårlig.

• Liker 1
Skrevet

Hei alle reiselystene :-) Noe som har et hotellfunn (rimelig) tips de gi i nærheten av oxford street evt andre steder (bare det er nærme en undergrunn.)? Vi er to jenter som skal på shopping nå i oktober :-)

Vet ikke alle er enig med meg men er selv veldig glad i St. Giles, rimlig penge. Rett ved Oxford Street. Tottenham Court Road t-banestasjon. Og da gangavstand til Picadilly Circus, Trafalgare Sqare og Leicester Sqare. Litt små rom ja, men synes det er helt greit. Og ikke minst perfekt belligenhet.

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke alle er enig med meg men er selv veldig glad i St. Giles, rimlig penge. Rett ved Oxford Street. Tottenham Court Road t-banestasjon. Og da gangavstand til Picadilly Circus, Trafalgare Sqare og Leicester Sqare. Litt små rom ja, men synes det er helt greit. Og ikke minst perfekt belligenhet.

Tusen takk for kjekke svar!

Vi så på St.Giles, men er fullbooket de datoene vi skal dit.. men er interessert i noe i samme sjanger :-) hvis noen vet av noen andre? :-)

Skrevet

Easy Hotel. Ligger vel ved Victoria, så blir litt avstand til Oxford, men det skal være billig.

Har bodd på et hotell rett bak St. Giles, tror det het Bedford, og i samme prisklasse som St. Giles, og kort vei til Oxford.

Anonymous poster hash: 4fafd...c17
Skrevet

Foretrekker et Travellodgehotell.

Skrevet

Jeg bor vanligvis hos venner, men havnet en gang tilfeldigvis på Castleton i Sussex Gardens like ved Paddington og Lancaster Gate (tube), mao. gangavstand til Hyde Park og Oxford Street og mye annet. Var superfornøyd, frokosten er fantastisk, men har hørt at de har noen knøtterom hvis man er uheldig.

Anonymous poster hash: 3eeaf...327
Skrevet

Kan anbefale citizenM, dritstilig konsept i et rolig område like ved Tate Modern og Millennium Bridge.

Jeg har heller ingen problemer med å bo på Copthorne Tara i Kensington igjen, like ved Kensington High Street og Kensington Gardens/Hyde Park.

• Liker 1
Skrevet

Kan anbefale citizenM, dritstilig konsept i et rolig område like ved Tate Modern og Millennium Bridge.

Jeg har heller ingen problemer med å bo på Copthorne Tara i Kensington igjen, like ved Kensington High Street og Kensington Gardens/Hyde Park.

Signerer CitizenM, men det er ganske dyrt, og veldig intimt om man bare er venner ;) Kan anbefale Tune Hotels Kings Cross; billig, veldig god standard, gode senger og kort vei til Kins Cross tube. Derfra kommer du deg overalt!!! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Tusen takk for flotte svar! :-) vi var litt seine med å bestille, men vi endte med å bestille hotel president for de som lurte ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...