AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Hei! Jeg har gått på antibiotika to ganger etter samleie med en tidlige sexpartner. Da gikk jeg på apocillin. Det varte en uke (Var for halsbetennelse). Etter 3-4 uker ble jeg syk igjen og fikk en 2ukerskur mot en ny halsbetennelse. Nå har jeg plutselig smerter under samleie, og det med ny sexpartner (Aldri hatt vondt før, og han er ikke større en min tidligere partner)..... HVis jeg hadde fått klamydia av den første sexpartneren min, hadde det blitt borte under antibiotikakurene mine? Anonymous poster hash: bdafa...452
Gjest Lille-pus Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Det tror jeg du bør spørre medisinsk kompetanse om gitt. Her inne er det ingen som vet om de medisinske standpunkt som presenteres faktisk er korrekte, så dersom du har blitt smittet med klamydia og ikke får korrekt behandling så kan du risikere å bli steril. Bestill deg en time hos legen for å få tatt en prøve og eventuelt få korrekte medisiner mot klamydia.
Noteknekk Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Jeg tipper at du nok heller har fått en soppinnfeksjon i underlivet. Det er vanlig å få etter antibiotikakur og man blir da ofte sår og sex kan gjøre vondt. Det er også vanlig at det klør og at utfloden gjerne er litt klumpete, men det kan likefullt vært sopp uten de siste nevnte symptomene.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #4 Skrevet 17. september 2013 Jeg vil tippe at du kanskje har fått en soppinfeksjon. Da blir man sår, behøver ikke å ha cottagecheese utflod. Jeg får tørre slimhinner og blir veldig sår. Anonymous poster hash: f46ae...a43 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #5 Skrevet 17. september 2013 Hei!Jeg har gått på antibiotika to ganger etter samleie med en tidlige sexpartner. Da gikk jeg på apocillin. Det varte en uke (Var for halsbetennelse). Etter 3-4 uker ble jeg syk igjen og fikk en 2ukerskur mot en ny halsbetennelse. Nå har jeg plutselig smerter under samleie, og det med ny sexpartner (Aldri hatt vondt før, og han er ikke større en min tidligere partner)..... HVis jeg hadde fått klamydia av den første sexpartneren min, hadde det blitt borte under antibiotikakurene mine? Anonymous poster hash: bdafa...452 Nei, apocillin hjelper mot grampositive bakterier (med hard cellevegg). Klamydia er en gramnegativ bakterie (myk cellevegg), og da må du få en annen type antibiotika. Anonymous poster hash: aac82...826 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #6 Skrevet 17. september 2013 Det tror jeg du bør spørre medisinsk kompetanse om gitt. Her inne er det ingen som vet om de medisinske standpunkt som presenteres faktisk er korrekte, så dersom du har blitt smittet med klamydia og ikke får korrekt behandling så kan du risikere å bli steril. Bestill deg en time hos legen for å få tatt en prøve og eventuelt få korrekte medisiner mot klamydia. Det er nok flere her som kan svare på dette. Apocillin kurerer ikke klamydia. Anonymous poster hash: b51d9...1d7 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #7 Skrevet 18. september 2013 Apoccilin er ikke kuren mot klamydia.. Anonymous poster hash: c29e9...2fb
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #8 Skrevet 18. september 2013 Du må få Azitromax (ikke Apocillin) og deretter sjekke om den kuren var effektiv. Man kan eventuelt få enda en annen type antibiotika dersom bakteriene er litt resistente.Anonymous poster hash: aac82...826
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå