Gå til innhold

Mitt liv i farger :)


RetroGirl

Anbefalte innlegg

Hmm,ser overskriften ble litt rar.. Men da passer det vel meg bra da :fnise:

Vel,Heisann til alle som skulle titte innom min lille dagbok her på KG :)

Kan vel begynne å si litt om meg selv :)

Er en ganske oppegående,direkte,glad og fornøyd dame,som er nærmere 30 enn 20 og trives med det. Selv om jeg kunne tenkt meg at alderen kunne stoppe like før 30.. Hadde passet meg perfekt tror jeg :laugh:

Singel og barnløs,og trives med det :)

Elsker musikk,farger,katter,mat,rødvin,artistiske mennesker,70-tallet,kaffe,bøker og så mye mer :rodmer:

Jeg vil nok fylle denne dagboken med alt fra ting som skjer i hverdagen min,tips og spørsmål om alt og ingenting,ordtak og smil :hjertesmil:

Så,velkommen! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Null energi for tiden,da jeg,som så mange andre har fått denne flotte høst-forkjølelsen :syk:

MEN,da har jeg iallefall unnskyldning for å ikke gjøre noe,og det synes jeg er skikkelig godt til tider :laugh:

Det som er litt skummelt når man blir liggende i sengen eller på sofaen over flere dager,med pcen på fanget er at man havner inne på sider som Ebay,Asos,Panduro osv.. Og det kan fort bli litt dyrt,selv om man prøver å beherske seg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når jeg allerede er inne på dette med nettsider.. Det er ikke tilfeldigvis noen av dere som vet av sider som ligner på modclotch.com? :)

Elsker utvalget deres,både når det kommer til klær og ting til hus og hjem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev i start-innlegget mitt så er jeg veldig glad i katter. Ikke på en sånn "crazy cat-lady" måte (bare nesten..) men liker selskapet deres godt,og da har jeg selvfølgelig en katt selv :)

Har nesten bestandig hatt katt,og tror det ville blitt rart uten.. I alle fall nå når jeg endelig bor for meg.

Men en ting sjokkerte meg litt idag,da jeg trodde jeg visste og kunne litt om katter.

Pusen min holder på og miste den ene hjørnetanna nede i munnen,og under kommer det sannelig en ny!

Sikkert noe jeg burde vite,at de også har tannfelling,men må si jeg ble rimelig sjokkert,etterfulgt av ett latteranfall,for katten min prøver virkelig å få den ut,men den sitter i en hudflik enda :fnise:

Har litt lyst til å hjelpe til,men dette fikser hun vel greit selv :)

Noen flere som ikke var klar over dette? Eller er jeg alene,og bør føle meg litt dum nå? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje tenkt over at katter har tannfelling, men eg husker fortsatt da hunden min mista ei tann, blei litt bekymra før eg kom på at det sikkert var naturlig. Liker navnet på dagboka di forresten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje tenkt over at katter har tannfelling, men eg husker fortsatt da hunden min mista ei tann, blei litt bekymra før eg kom på at det sikkert var naturlig. Liker navnet på dagboka di forresten;)

Hei Mulancholy,og takk for at du titter innom :)

Haha,ja det blir litt det samme det der. Men som jeg leste på nettet var visst dette normalt,så da kunne jeg le istedet for å "gråte",for ble litt bekymret først :)

Jo takk. Livet består av mange farger/følelser,så mente det passet godt,selv om det så litt rart ut ved første øyekast ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har snart bursdag,og hvert år kommer spørsmålet "hva ønsker du deg?" like brått på meg som året før.

Hele året foruten de siste ukene før bursdagen min går jeg irundt og tenker at "det" kan jeg ønske meg,eller "det". Men når spørsmålet er der er jeg HELT blank! Hvorfor er det sånn?

Er garantert masse jeg kan ønske meg da det ikke er lenge siden jeg flyttet inn i ny leilghet,men klarer allikevel ikke sette ord på det.. Blir gal av meg selv!

Flere som kjenner seg igjen? ;) Og hva ønsket DU deg til din siste bursdag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tygger og sliter med fyllenerver.. Jaja.sånn går det når man Aldri lærer! :sjokkert:

Nå er det slutt på vodka med Burn,Captain Morgan med Cola,Fisherman-shot og konjakk! Neste helg blir det kun isvann og melk!!

Ellers håper jeg dere har en fortryllende Søndag :blomst::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da leste jeg nettopp at den utrolig lave tollgrensen vår på "200" skal heves,og må si jeg er meget fornøyd med dette! :D

Er en nazi på å handle på nett,og da oftest fra utenlandske sider,så dette vil hjelpe masse,da jeg faktisk så og si aldri handler over 200-grensen,da pga av den høye tollen.

Dette igjen betyr jo at det er mye jeg ikke tar meg råd til å handle,men nå vil det altså kanskje bli "lysere" tider for oss nettshoppere! :danse:

Ja,det er de små gleder som teller er det ikke det? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...