Gå til innhold

Daten min tar opp tema unger

Fremhevede innlegg

Skrevet

TS/

Ok, så jeg blir litt frustrert av det.
Men burde jeg prate om det med han?
Fortelle litt om hva jeg tenker om det kanskje?

Utenom alt barnesnakket så er han en "drømmefyr" i mine øyne.
Men SÅ er det en annen ting som også skremmer meg her,

han sa i går at " Jeg elsker deg nesten, litt dumt å si, men så glad er jeg i deg"

og DET skremte meg litt mer.

Hvorfor er han så forbannet tidlig ute med alt :bond:

Anonymous poster hash: cda05...e75
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts/ (igjen)

Jeg tror forresten det barnesnakket er mye humor.. ikke helt min humor, men tror det bare er han sin måte å finne ut om jeg har samme ønsker? håper jeg

Skrevet

Jeg hadde fått noia av en som var så tidlig ute med alt, som du sier... selv om jeg muligens aldri har vært så forelska i noen som jeg var i begynnelsen med min nåværende kjæreste, ville jeg blitt skremt om han hadde mast om sånne ting etter noen få ukers bekjentskap. Jeg var nære på å føle at jeg elsket ham etter et halvt år som kjærester, før det hadde jeg bare en følelse av at han var en jeg KUNNE komme til å elske om ting fortsatte som de begynte.

Anonymous poster hash: 54969...16b
  • 3 uker senere...
Skrevet

TS her

Så vi er så og si "sammen" vi nå.

Han fortsatte med den tørre humoren sin, så jeg fant ut at jeg måtte være litt .. dust.

Venninnen min ble gravid, så jeg spurte om jeg kunne låne en av de hundre testene hun hadde tisset på, dro til typen og slang den i trynet hans.
Da reagerte han sjokkert, nesten redd, men prøvde å få det til å virke som at det var mitt valg, og at jeg bestemte osv. Helt til jeg sa det var tull, da ble han så lettet.

Så ja, har ikke hørt noe om barnespøker siden, annet enn "Vi kan vente noen år vi.."

:biggrin: fred og ro

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...