AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Jeg har datet en fyr i to uker nå, og han tar stadig opp tema barn, bare indirekte. Litt inn i en samtale sier han: "Jeg syntes unger er søte, og jeg vil jo ha det en gang... snart. " En annen gang vitset han: "Slutt på pillen da, så kan vi prøve til helgen." Det sies jo å være et snev av sannhet i en hver løgn Helt ut av det blå kan han finne på å si "Skal vi ha babyyy?" osv. Hva er det han vil? Altså, er dette noe gutter stadig tuller med, eller er det barn i hodet på han. Vi begge er i alderen 20-24. Så enda unge Anonymous poster hash: cda05...e75 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Spør han. Noen mennesker har bare veldig dårlig humør, det vet jeg, for jeg er en av dem. Jeg har selvfølgelig lært meg å holde kjeft foran folk jeg ikke kjenner så godt Anonymous poster hash: 993c8...f31 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #4 Skrevet 17. september 2013 Tror vi snakket om unger ganske tidlig. Vi er fortsatt barnløse. For min del var det for å vite om jeg kunne satse på han eller ikke. Vi var 20-24 den gangen vi ble sammen, for en 3-4 år siden =) Anonymous poster hash: 3fa35...9ca 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #5 Skrevet 17. september 2013 Hjelp hadde jeg tenkt! Jeg kan garantere at det var det jeg tenkte! Anonymous poster hash: cda05...e75 2
Gjest Geesus Skrevet 17. september 2013 #6 Skrevet 17. september 2013 Hva han vil? Han vil vel ha unger da =p Ikke bare kvinner som blir verpesyke. 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #7 Skrevet 17. september 2013 Pass godt på p-pillene dine! Anonymous poster hash: cda05...e75 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #8 Skrevet 17. september 2013 Greit å ta opp temaet barn - få på det rene om den andre ønsker seg barn eller ikke osv. Men å si sånne ting som han daten din gjør etter to uker (eller to måneder...) ville fått meg til å freake ut... enten jeg hadde vært verpesyk i utgangspunktet eller ikke. Anonymous poster hash: 54969...16b 1
irislily Skrevet 17. september 2013 #10 Skrevet 17. september 2013 Veel... nå vet du jo ihvertfall hva du kan vente deg de neste årene da.. 1
Gjest Ozelot Skrevet 17. september 2013 #11 Skrevet 17. september 2013 Bare vær streng og direkte på det du vil. Jeg hadde blitt irritert om min date hadde snakket om det flere ganger. 1
Molte Skrevet 17. september 2013 #12 Skrevet 17. september 2013 Hadde kanskje fått litt "hetta" av at en date skulle begynt å mase om barn så tidlig. Er som du sier, det ligger alltid en liten sannhet i hver spøk.. 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #14 Skrevet 17. september 2013 Høres ut som en fyr jeg har datet. Jeg hadde løpt hvis jeg var deg! Anonymous poster hash: 5c422...71d 1
@Maja Skrevet 17. september 2013 #15 Skrevet 17. september 2013 Han hørres "litt" overivrig ut. Ville tatt opp temaet barn på ein serriøs måte, f.eks. spørr han kva han tenker eller kvifor han nevner det slik så ofte. Har datet en fyr nokre få ganger, og det er ingen tvil om at begge vil ha barn. Vi er også såpass voksne at det er på tide. Men det er likevell ikkje eit seriøst tema enno, kan snakke om at vi liker barn og slikt men ville vore rart å snakka om våre barn. 1
Gjest Awzm me Skrevet 17. september 2013 #16 Skrevet 17. september 2013 Oi, han hørtes ikke helt riktig ut. Jeg hadde blitt veldig irritert om en jeg datet i så kort tid hadde vært sånn :s Høres jo ut som han bare vil ha en dame som kan bli mor til ungene hans, og ikke en kjæreste.... 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #17 Skrevet 17. september 2013 Løp for livet. Å snakke sånn etter 2 uker er altfor tidlig uansett alder, men spes ille når dere er så unge. I tillegg synes jeg han tar det opp på en fjollete måte, men det kan jo være bare mine preferanser. Anonymous poster hash: 871f5...750 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #18 Skrevet 17. september 2013 synes det er fint å ta opp tidlig så man vet om det er noe å satse på. vis jeg ikke vil ha barn er det uaktuelt med en som vil og omvendt. Anonymous poster hash: d12b4...149
Gjest Izabella Skrevet 18. september 2013 #20 Skrevet 18. september 2013 Jeg har datet en fyr i to uker nå, og han tar stadig opp tema barn, bare indirekte. Litt inn i en samtale sier han: "Jeg syntes unger er søte, og jeg vil jo ha det en gang... snart. " En annen gang vitset han: "Slutt på pillen da, så kan vi prøve til helgen." Det sies jo å være et snev av sannhet i en hver løgn Helt ut av det blå kan han finne på å si "Skal vi ha babyyy?" osv. Hva er det han vil? Altså, er dette noe gutter stadig tuller med, eller er det barn i hodet på han. Vi begge er i alderen 20-24. Så enda unge Anonymous poster hash: cda05...e75 Jeg synes ikke det er merkelig å sondere temaet unger, det er vel noe de fleste er opptatt av, men å ta det opp så tidlig som etter to uker, og å spørre om dere skal ha baby, hadde nok freaket meg ut. Jeg tror jeg først og fremst hadde funnet ut om dette er et resultat av dårlig humor, eller om det er misforstått omvendt psykologi (kanskje han har dårlig erfaring med jenter som vil ha barn i den alderen, og dobbeltsjekke at du ikke er av samme typen?) Hvis ikke dette er tilfelle, og han er såpass keen på baby som det kan se ut som tror jeg at jeg hadde gjort det klinkende klart at det ikke ville bli aktuelt på mange år ennå. For øvrig kan det være greit å avslutte forholdet dersom han er veldig klar på at han ønsker det snart. Har selv erfaring (riktignok med en eldre eks) som var på et helt annet sted i livet, og som ønsket å etablere seg raskt. Det var viktig for ham, så det eneste riktige var å gå ut av forholdet. Han syntes det var kjipt der og da, men i dag er han gift, har et barn og enda et på vei, mens jeg er lykkelig med kjæresten gjennom fire år, så det var nok til det beste. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå