Gå til innhold

Jenteplagere og kvinnehatere på forumet.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Disse mennene som kommer hit åpenbart for å hakke på jenters selvtillit og selvbilde og lager direkte kvalm som erstatning for de manglende evnene til å kommunisere med kvinner, de som forteller jenter at de er felleshull for å ha hatt sexpartnere før dem, de som forteller kvinner at de er ubrukelige som jomfru og nedstøva, de som sier at jenter er feite bare de er 5 kg for mye, ja disse som skriver tråder fra livet sitt om hvordan de misbruker jenter de møter. Ja, disse gode gammeldage jenteplagerne! Hvis disse ikke kunne ytret seg på internett og spredd hatet sitt her, er det disse mennene som lusket rundt i gatene å voldtatt jenter før i tiden? Anonymous poster hash: 0af59...b77

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Jeg tror på likstilling og derfor hater jeg både menn og kvinner her inne

• Liker 3
Gjest Wanderlust
Skrevet

Det jeg ikke fatter er at kvinner er felleshøl om de har hatt sex med et visst antall partnere før dem, men selv har de hatt mange flere.

Uansett er det nok av folk som lager kvalm her, både menn og kvinner. Men siden denne tråden først er om disse mennene, så vil jeg kommentere at du nok har et poeng. De har en manglende evne til å forstå og kommunisere med kvinner og har opparbeidet seg en bitterhet over tid. Kanskje har de blitt urettferdig behandlet av en eks eller to og drar dermed alle kvinner under en kam og bruker ord som "kvinnfolklogikk".

• Liker 3
Skrevet

Ganske mye av det er trolling. Men mye hat på internettforumer, folk som håper jenter som stemmer SV får smake "berikelsen" på kroppen.

Synes det KG utmerker seg mest med er angrep på person, og det er nok AB-funskjonens feil.

• Liker 1
Skrevet

Ganske mye av det er trolling. Men mye hat på internettforumer, folk som håper jenter som stemmer SV får smake "berikelsen" på kroppen.

Synes det KG utmerker seg mest med er angrep på person, og det er nok AB-funskjonens feil.

Det er ikke AB-funksjonens feil, men den som skriver det, det er hans feil. Og dessuten er det flere menn her som skriver med nick og er helt tydelig kvinnehatere.

Anonymous poster hash: c9157...f00

• Liker 5
Skrevet

Det jeg ikke fatter er at kvinner er felleshøl om de har hatt sex med et visst antall partnere før dem, men selv har de hatt mange flere.

Tror ikke de som klager på felleshøl er de gutta som får seg mest.

• Liker 3
Skrevet

Kan ikke de som vil være felleshøl bare få lov til å være det? Må man bli likt av alle? Holder det ikke at felleshøl blir likt av menn som liker felleshøl?

Hvorfor ønsker felleshøl å bli likt av menn som ikke liker felleshøl?

Ja det er spørsmålet alle bør stille seg?

Jeg for eksempel kunne ikke blitt sammen med en som alle andre jeg kjenner har pult på. Da er det plutselig mange jenter som ikke liker meg. Greit nok det. Men hvorfor vil dere (felles) så inderlig bli likt av sånne som meg?

Jeg liker jo helt andre typer jenter. Jeg liker trofaste jenter som ikke synes det er så stas å ligge med flest mulige, - det er de jentene jeg håper liker meg, ikke dere billige for dere passer jo bedre sammen med menn som liker billige kvinner, - ikkesant?

Det jeg også lurer litt på, og jeg håper en av dere som elsker damer som puler rundt kunne svare meg, - hvorforer det så viktig for billige damer å bli likt av mennesker som ikke liker billige damer?

Da burde dere jo heller være kostbare, - hvis det er sånn at det er viktig for dere å bli oppfattet som kostbare, man kan ikke være en annen enn den man blir oppfattet som , det forstår dere vel?

• Liker 1
Skrevet

Garantert menn med små peniser som holder på sånn.

Anonymous poster hash: 7a2b9...a22
  • Liker 2
Skrevet

Kan ikke de som vil være felleshøl bare få lov til å være det? Må man bli likt av alle? Holder det ikke at felleshøl blir likt av menn som liker felleshøl?

Jeg for eksempel kunne ikke blitt sammen med en som alle andre jeg kjenner har pult på. Da er det plutselig mange jenter som ikke liker meg. Greit nok det. Men hvorfor vil dere (felles) så inderlig bli likt av sånne som meg?

Jeg liker jo helt andre typer jenter. Jeg liker trofaste jenter som ikke synes det er så stas å ligge med flest mulige, - det er de jentene jeg håper liker meg, ikke dere billige for dere passer jo bedre sammen med menn som liker billige kvinner, - ikkesant?

Det jeg også lurer litt på, og jeg håper en av dere som elsker damer som puler rundt kunne svare meg, - hvorforer det så viktig for billige damer å bli likt av mennesker som ikke liker billige damer?

Da burde dere jo heller være kostbare, - hvis det er sånn at det er viktig for dere å bli oppfattet som kostbare, man kan ikke være en annen enn den man blir oppfattet som , det forstår dere vel?

Oooog der fant vi en.

Gå å legg deg.

• Liker 5
Skrevet

Det handler vel ikke så mye om å bli likt av alle, men å helst være frabedt å bli kalt nedsettende ord av andre som har et syn på mennesker og deres verdi etter hvorvidt man er "billig eller kostbar" eller et "felleshull".

• Liker 6
Skrevet

Er det ikke du som har hatt veldig mange sexpartnere da? Da er vel du en fellespikk da?

Anonymous poster hash: 7d99a...8c8

• Liker 4
Skrevet

Det handler vel ikke så mye om å bli likt av alle, men å helst være frabedt å bli kalt nedsettende ord av andre som har et syn på mennesker og deres verdi etter hvorvidt man er "billig eller kostbar" eller et "felleshull".

Jeg kunne for eksempel aldri blitt sammen med en som en nær kamerat av meg har vært sammen med, - gjør det meg til et dårlig menneske?

Ikke kunne jeg vært sammen med jenter som likte utroskap eller som pleier å bytte på partnere etter innfall og impulsivitet eller når jeg tenker meg om..!

Velvel, hver sin lyst, - noen liker mora, andre liker dattera som de sier i voss.

La oss heller respektere hverandre lyster! Noen liker å knulle rundt, andre liker ikke å knulle rundt,- da kan ikke de som liker å knulle rundt bli sure på de som ikke liker å knulle rundt fordi de ikke liker å knulle rundt?

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne for eksempel aldri blitt sammen med en som en nær kamerat av meg har vært sammen med, - gjør det meg til et dårlig menneske?

Ikke kunne jeg vært sammen med jenter som likte utroskap eller som pleier å bytte på partnere etter innfall og impulsivitet eller når jeg tenker meg om..!

Velvel, hver sin lyst, - noen liker mora, andre liker dattera som de sier i voss.

La oss heller respektere hverandre lyster! Noen liker å knulle rundt, andre liker ikke å knulle rundt,- da kan ikke de som liker å knulle rundt bli sure på de som ikke liker å knulle rundt fordi de ikke liker å knulle rundt?

Nei, du blir ikke et dårlig menneske av det, men så var det denne kallenavnegivningen og nedsettelsen av andre som var basis for denne tråden. Ellers er jeg enig; det bør gå an å respektere at andre "knuller rundt" mer eller mindre enn seg selv.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...