Gå til innhold

The Walking dead - generell diskusjon- NB! ikke tegneserien. (splittet fra "når begynner sesong 4 av The walking dead?")

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er glad de kuttet ut Andrea. Irrasjonelle masekjerring.

At Rick ser ut som en uteligger er forsåvidt bare realistisk, synes skuespillerne ofte er i overkant velstelte i forhold til situasjonen. :P

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er glad de kuttet ut Andrea. Irrasjonelle masekjerring.

At Rick ser ut som en uteligger er forsåvidt bare realistisk, synes skuespillerne ofte er i overkant velstelte i forhold til situasjonen. :P

Andrea var en del av serien. I tegneserien dør hun ilkke og blir sammen med rick. Jeg Kjønner ikker Hvorfir folk liker fdaryl. Han er gammel og stygg og gretten... Det er ikke realistisk at rick har skjegg. Dem andre har det ikke

Anonymous poster hash: 74d67...9b0

Skrevet

Andrea var en del av serien. I tegneserien dør hun ilkke og blir sammen med rick. Jeg Kjønner ikker Hvorfir folk liker fdaryl. Han er gammel og stygg og gretten... Det er ikke realistisk at rick har skjegg. Dem andre har det ikke

Det er da heller merkelig at de andre ikke har mer skjegg.

Skjegg vokser hele tiden.

Kan ikke se for meg at det er realistisk at alle mannfolkene skal sette av tid hver dag til å holde kjakene glatte når samfunnet har kollapset og det er vanskelig nok å holde seg i live.

Nå som de er ute av fengselet er det vel ikke altfor mange speil å finne heller.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er da heller merkelig at de andre ikke har mer skjegg.

Skjegg vokser hele tiden.

Kan ikke se for meg at det er realistisk at alle mannfolkene skal sette av tid hver dag til å holde kjakene glatte når samfunnet har kollapset og det er vanskelig nok å holde seg i live.

Nå som de er ute av fengselet er det vel ikke altfor mange speil å finne heller.

Kan jo hende dem ikle har skjegg vekst. Jeg er 22 men har bare noen tupper. Rick så så ung ut når serien starta men nå skjer det ut som han har eldret seg 10 år. Bare se hvordan han så ut i love is all Arounz fra 2003 og nå

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Overraskende slutt i dag...!

Håper de snart begynner å vise litt av alle i hver episode. Litt kjipt når det kun er noen få med hver gang.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på når dem drar til dc? i bladene gjør dem det

Skrevet

En smule satt ut av dagens episode... :overrasket:

Skrevet

En smule satt ut av dagens episode... :overrasket:

Egentlig var det der bare groteskt. Serien hadde fint klart seg uten.

Skrevet

bah de kunne skippet denne episoden den var bare ekkel og trist!

AnonymBruker
Skrevet

Syns den nyeste episoden var bra jeg. Har vært så kjedelig i det siste.

Anonymous poster hash: 47921...6b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fulgte visst ikke med godt nok i denne episoden, for hvor var judith på slutten der? For jeg så ikke at de bar henne med seg?

Anonymous poster hash: e9b35...2af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Egentlig var det der bare groteskt. Serien hadde fint klart seg uten.

Syns det var på tide at de ihvertfall lot det skje noe i denne tv-serien som i det minste ligner litt på tegneserien. Den sesongen her har vært ufattelig kjedelig og lang, og med lite innhold.

Anonymous poster hash: 00c37...7dd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fulgte visst ikke med godt nok i denne episoden, for hvor var judith på slutten der? For jeg så ikke at de bar henne med seg?

Anonymous poster hash: e9b35...2af

Sikkert spist henne

Syns det var på tide at de ihvertfall lot det skje noe i denne tv-serien som i det minste ligner litt på tegneserien. Den sesongen her har vært ufattelig kjedelig og lang, og med lite innhold.

Anonymous poster hash: 00c37...7dd

Hver sesong er like lang

AnonymBruker
Skrevet

Tror judith satt i bæresele på ryggen.

Anonymous poster hash: 47921...6b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvorfor dem ikke farger håret til judtith? en 48 åring skal ikke se så gammel ut

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mente carol

Skrevet

Judith satt i bæresele inntullet i et teppe :)

Skrevet

Jeg syns denne sesongen har vært bra jeg, bedre enn den forgje! :jepp:
Siste episode sitter friskt i minne enda, så virkelig ikke det komme, fikk helt sjokk!
Spent på hva som skjer videre!

Men jeg for min del syns ikke noe om at det er med en baby i serien, jeg blir så stressa av det!

Skrevet

Elsker denne serien, skulle ønske det gikk en episode per dag :-D syntes siste episode var spennende jeg, trist med Mica, men like greit med Lizzie, hun fikk jeg helt noija av, psyko unge

AnonymBruker
Skrevet

Elsker denne serien, skulle ønske det gikk en episode per dag :-D syntes siste episode var spennende jeg, trist med Mica, men like greit med Lizzie, hun fikk jeg helt noija av, psyko unge

Døde dem? rart, dem kan ha så mye vold og blod som dem vil men å ha naken scener er fy fy

Dem burde vise sex scener i serien når dem liksomgret har så¨mye blod og gørr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...