AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #181 Skrevet 21. mars 2014 Hun har grått hår, det er værre enn rynker men som sagt ovenfor, nok off topic. Må rapportere dere om dere ikke skjerper dere:) Anonymous poster hash: 74d67...9b0 og hva så? For min del må folk ha så grått hår de bare vil, de blir ikke styggere av den grunn. Dessuten synes jeg hun passer med det håret hun har Anonymous poster hash: 9b987...5fb
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #182 Skrevet 21. mars 2014 og hva så? For min del må folk ha så grått hår de bare vil, de blir ikke styggere av den grunn. Dessuten synes jeg hun passer med det håret hun har Anonymous poster hash: 9b987...5fb Skjønner dere ikke noe av det jeg sier? Nok off topic! om dere vil fortsette å diskutere dette så lag en ny tråd Anonymous poster hash: 74d67...9b0
Sphynx Skrevet 21. mars 2014 #183 Skrevet 21. mars 2014 Off topic? Er ikke alt det som blir skrevet her omentrent off topic? Tråden ble startet i 2013 og TS lurte på når sesong 4 begynte... Også er det snakk om alt mulig annet som omhandler The Walking Dead. Så er det egentlig så utrolg off topic å snakke om en karakter? Hmmmmmmm? 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #184 Skrevet 21. mars 2014 Off topic? Er ikke alt det som blir skrevet her omentrent off topic? Tråden ble startet i 2013 og TS lurte på når sesong 4 begynte... Også er det snakk om alt mulig annet som omhandler The Walking Dead. Så er det egentlig så utrolg off topic å snakke om en karakter? Hmmmmmmm? Dine ord... Rynkete og gammel? Hmmm. Det synes jeg da ikke. Dessuten liker jeg eldre damer. Jeg vil egentlig ikke sette meg i noen seksuell legning-boks. Fordi jeg ikke vet hvilken legning jeg er. Men nok om det, nok avsporing. Carol er hot. Min mening. Du trenger ikke skjønne det, og du får meg ikke til å skifte mening. Anonymous poster hash: 74d67...9b0
Sphynx Skrevet 21. mars 2014 #185 Skrevet 21. mars 2014 Dine ord... Anonymous poster hash: 74d67...9b0 Det eneste jeg ikke ville begynne å snakke om var min legning, for det har virkelig ikke noe med The Walking Dead å gjøre. (Tror jeg ) Så det så! 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #186 Skrevet 21. mars 2014 Det eneste jeg ikke ville begynne å snakke om var min legning, for det har virkelig ikke noe med The Walking Dead å gjøre. (Tror jeg ) Så det så! Å, men du innrømte jo allerede du var lesbisk så var egentlig pointless av meg å spørre igjen. Så det er greit å diskutere carol og om kroppen hennes er rynkete? Anonymous poster hash: 74d67...9b0
Sphynx Skrevet 21. mars 2014 #187 Skrevet 21. mars 2014 Å, men du innrømte jo allerede du var lesbisk så var egentlig pointless av meg å spørre igjen. Så det er greit å diskutere carol og om kroppen hennes er rynkete? Anonymous poster hash: 74d67...9b0 Faktisk, så har jeg ikke 'innrømt' at jeg er noen ting som helst, for som jeg sa; så er jeg usikker på min egen legning. Og for all del, jeg diskuterer gjerne kroppen til drømmedama.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #188 Skrevet 22. mars 2014 Synes denne sesongen har vært kjempebra. Mindre slåssing og mer psykologisk drama! Anonymous poster hash: d43fc...0d6 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #189 Skrevet 22. mars 2014 Faktisk, så har jeg ikke 'innrømt' at jeg er noen ting som helst, for som jeg sa; så er jeg usikker på min egen legning. Og for all del, jeg diskuterer gjerne kroppen til drømmedama. Skulle gjerne sett henne med langt brunt hår for å se om hun er deilig dag, nå ser hun bare grå ut Anonymous poster hash: 74d67...9b0
Gjest Crazycatlady Skrevet 22. mars 2014 #190 Skrevet 22. mars 2014 Skulle gjerne sett henne med langt brunt hår for å se om hun er deilig dag, nå ser hun bare grå utAnonymous poster hash: 74d67...9b0 Du kan google. Jeg fant i hvert fall bilder av henne med langt hår. Syns egentlig hun kledde kort hår bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #191 Skrevet 22. mars 2014 Du kan google. Jeg fant i hvert fall bilder av henne med langt hår. Syns egentlig hun kledde kort hår bedre. Kan du poste bilde? er for late til å søke det Så akkurat forrige episode, fy flate så grusomt det var å se henne bare ligge der. Den lille søte uskyldige jenta som ikke ville gjøre en flue fortredd og så blir hun stabbet av sin egen søster. Og hva får carol til å blåse av hodet på ei som var som en datter for henne? og tyreese bare stod der og reagerte ikke. Folk som dreper barn er syke i hodet rett og slett. To søte uskyldige jenter og nå er begge døde Anonymous poster hash: 74d67...9b0
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #192 Skrevet 22. mars 2014 Har lest litt og jeg ble overrasket når det viser seg at tyreese ble i tegneserien drept istedenfor hershel på samme måte og sophia døde aldri men ble adoptert av maggie og glenn, hershell har også sex unger i tegneserien og ingen av dem heter beth og darryl er heller ikke med i bladene Anonymous poster hash: 74d67...9b0
Sphynx Skrevet 22. mars 2014 #193 Skrevet 22. mars 2014 Kan du poste bilde? er for late til å søke det Så akkurat forrige episode, fy flate så grusomt det var å se henne bare ligge der. Den lille søte uskyldige jenta som ikke ville gjøre en flue fortredd og så blir hun stabbet av sin egen søster. Og hva får carol til å blåse av hodet på ei som var som en datter for henne? og tyreese bare stod der og reagerte ikke. Folk som dreper barn er syke i hodet rett og slett. To søte uskyldige jenter og nå er begge døde Anonymous poster hash: 74d67...9b0 Du, en ting jeg lurer på. Hvorfor poster du alt under AB? Du har ganske sterke og rare meninger om serien... Og det virker som du bare kommenterer i mot de fleste av oss for å trolle.
Sphynx Skrevet 22. mars 2014 #194 Skrevet 22. mars 2014 Har lest litt og jeg ble overrasket når det viser seg at tyreese ble i tegneserien drept istedenfor hershel på samme måte og sophia døde aldri men ble adoptert av maggie og glenn, hershell har også sex unger i tegneserien og ingen av dem heter beth og darryl er heller ikke med i bladene Anonymous poster hash: 74d67...9b0 Hershell har også sex? Good for him! Haha. Men jo, tvserien er jo ikke helt lik tegneserien. De som lager tvserien har fått mye frihet til å gjøre litt andre ting. Synes det er ganske kult, enkelte ting gjør seg bedre på tv. Jeg reagerte veldig på at Shane ikke ble drept tidligere. I tegneserien dør han i hefte nr 1. Og da er det Carl som derper han. Er veldig spent på hva som kommer til å skje i tvserie versjonen når de kommer fram til stedet som sier 'Those that arrive, survive.'
Gjest Crazycatlady Skrevet 22. mars 2014 #195 Skrevet 22. mars 2014 Kan du poste bilde? er for late til å søke det Så akkurat forrige episode, fy flate så grusomt det var å se henne bare ligge der. Den lille søte uskyldige jenta som ikke ville gjøre en flue fortredd og så blir hun stabbet av sin egen søster. Og hva får carol til å blåse av hodet på ei som var som en datter for henne? og tyreese bare stod der og reagerte ikke. Folk som dreper barn er syke i hodet rett og slett. To søte uskyldige jenter og nå er begge dødeAnonymous poster hash: 74d67...9b0 Nei, du får finne det selv. Tok sånn ca 2 sekunder å finne det. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #196 Skrevet 22. mars 2014 Hershell har også sex? Good for him! Haha. Men jo, tvserien er jo ikke helt lik tegneserien. De som lager tvserien har fått mye frihet til å gjøre litt andre ting. Synes det er ganske kult, enkelte ting gjør seg bedre på tv. Jeg reagerte veldig på at Shane ikke ble drept tidligere. I tegneserien dør han i hefte nr 1. Og da er det Carl som derper han. Er veldig spent på hva som kommer til å skje i tvserie versjonen når de kommer fram til stedet som sier 'Those that arrive, survive.' I følge tegneserien så drar dem til washington dc til en plass som heter alexandria safe sone før dem drar til denne sanctuary plassen I tegneserien så fikk også dale og andrea et sexuelt forhold Nei, du får finne det selv. Tok sånn ca 2 sekunder å finne det. Hvorfor poster du da? Anonymous poster hash: 74d67...9b0
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #197 Skrevet 22. mars 2014 Du, en ting jeg lurer på. Hvorfor poster du alt under AB? Du har ganske sterke og rare meninger om serien... Og det virker som du bare kommenterer i mot de fleste av oss for å trolle. Jeg troller ikke, gjør du? Anonymous poster hash: 74d67...9b0
Sphynx Skrevet 22. mars 2014 #198 Skrevet 22. mars 2014 Jeg troller ikke, gjør du? Anonymous poster hash: 74d67...9b0 Jeg gidder ikke å svare deg om ikke du svarer meg Huff, tenk at det bare er to episoder igjen av denne sesongen a... Har de satt noe dato når neste sesong begynner? *Begynner å bli on topic*
Sphynx Skrevet 22. mars 2014 #199 Skrevet 22. mars 2014 I følge tegneserien så drar dem til washington dc til en plass som heter alexandria safe sone før dem drar til denne sanctuary plassen I tegneserien så fikk også dale og andrea et sexuelt forhold Hvorfor poster du da? Anonymous poster hash: 74d67...9b0 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer, til den som var for lat til å finne sjæl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå