Gå til innhold

The Walking dead - generell diskusjon- NB! ikke tegneserien. (splittet fra "når begynner sesong 4 av The walking dead?")

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så spent på hvordan det ender i Alexandria!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig har de klart å avslutte serien på en BRA måte!

De siste sessongene har vært søppel, siste episode var en super avslutning! Bare håper det er den siste, for jeg har ikke sett noe sted at det er sessongavslutning! Men alt tyder på det!

Anonymous poster hash: 723dc...5a7

Er 3 episoder igjen. Siste episode går 29/3.

AnonymBruker
Skrevet

Det var noe jeg ikke skjønte helt i dagens episode. Når han fyren satt spidda fast i veggen så sa han og han andre et eller annet med at det var oss, vi stakk av, vi fikk panikk... Hva snakket han om da? Jeg har tydeligvis glemt eller gått glipp av noe her.

Anonymous poster hash: e9b35...2af

Skrevet

Det var noe jeg ikke skjønte helt i dagens episode. Når han fyren satt spidda fast i veggen så sa han og han andre et eller annet med at det var oss, vi stakk av, vi fikk panikk... Hva snakket han om da? Jeg har tydeligvis glemt eller gått glipp av noe her.

Han refererte til tidligere episoder der fire av deres folk ble "overfalt" av walkers. I realiteten var det gjengen som lot dem i stikken.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Første gangen Glenn, Tara og Noah var med de utafor veggen fortalte han at de hadde mista folk på tidligere 'supply-runs'. Derfor hadde de hengt den ene walkeren i treet, for å hevne vennene sine. Men nå viser det seg at de bare er feige og tenker først og fremst på seg selv, og de kunne sikkert redda flere av de som hadde dødd tidligere..

Huff, fikk helt vondt av Glenn i denne episoden. Spent på hva dette gjør med han videre. Og jeg som begynte å like Noah.. :/

Anonymous poster hash: 9ac47...5fe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fy flate han presten Gabriel prøver å male seg selv som en perfekt fyr!! Å jeg be så irritert! Ihvertfall med tanke på hva han gjorde i kirken sin med å stenge folk ute! Noen som vet hva som kommer til å skje fremover nå? Tror hun dama på det han sa?

Anonymous poster hash: 26682...709
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor gjorde presten det egentlig?

AnonymBruker
Skrevet

Men har ikke presten litt rett egentlig? Mange i gjengen er jo ikke helt gode, noe som ble bekreftet av at de i samme øyeblikk står og planlegger å ta livet av en fyr på grunn av en mistanke om at han banker ungen/kona.

Skrevet

Rick og gjengen tar sikkert over hele Alexandria kan jeg se for meg... men jeg skjønte heller ikke hva de mente med at "det var oss..det var vi som gjorde det"? Gjorde hva?

AnonymBruker
Skrevet

Er så glad for at han fra Alle hater Chris er blitt med i gjengen :bolledeig: Men så spørs det hvor lenge det varer da :P Så noen nevnte amerikansk netflix her, er kanskje litt noob, men er dette gratis eller (har netflix altså, men er det gratis å få amerikansk utvalg)?

Anonymous poster hash: 5c469...d5b

Meh det tok ikke lang tid :( Synes scenen var veldig bra og brutal, ble liksom ikke bare dratt ut i mengden og man fikk liksom se alt.

Og skjønner ikke hvordan han der Aiden og kompisen hadde overlevd så lenge i utgangspunktet. Herregud.

Men har ikke presten litt rett egentlig? Mange i gjengen er jo ikke helt gode, noe som ble bekreftet av at de i samme øyeblikk står og planlegger å ta livet av en fyr på grunn av en mistanke om at han banker ungen/kona.

Ja, men han presten er jo ikke helt god han heller. Altså han prøver jo bare å redde seg selv, hele tiden virker det som. Det er jo sånn gruppa til Rick har overlevd så lenge. Altså at de ikke stoler sånn helt og fullt på nye folk. Og jeg tror uansett de kommer til å prøve å ta over Alexandria snart og da dreper de nok fler. Altså de folka som bor i Alexandria er jo helt clueless virker det som (Aiden og han andre for eks.)

Anonymous poster hash: 5c469...d5b

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvorfor gjorde presten det egentlig?

Fordi han er en svak stakkar som lider tungt av dårlig samvittighet over at han satt skjelvende i kirken sin og lot menigheten bli spist levende utenfor uten å gjøre et forsøk på å redde dem.

Etter at det var over, gjemte han seg i kirken og spiste maten som menigheten så beleilig hadde samlet inn kort tid tidligere, og kom ut akkurat i tide til å bli berget av Ricks gruppe.

Han visste jo utmerket godt at de som ble slått ihjel i kirken, var kannibaler og massemordere, hver eneste en, og at Ricks drap på dem antakelig berget mange liv. Han hadde jo sett beinet på grillen. Han så sannheten og nektet å ta det inn over seg. I stedet projiserer han alt over på Ricks gruppe.

Og Maggys kommentar om at han ikke gjorde noe for å berge sin flokk, sved nok ganske kraftig.

Endret av Mann 42
  • Liker 2
Skrevet

Men det var bra at vi fikk en episode med litt klassisk zombie-action. Romeros filmer var spekket med "skrikende mann rives i filler og ser zombier ete leveren hans mens han enda lever"-scener, men de har liksom glimret ved sitt fravær i denne serien. Folk blir liksom bare bitt, og så er det mer eller mindre over.

Skrevet

Rick og gjengen tar sikkert over hele Alexandria kan jeg se for meg... men jeg skjønte heller ikke hva de mente med at "det var oss..det var vi som gjorde det"? Gjorde hva?

Stakk av og lot gruppen sin i stikken.

Disse folka er så redde for de døde at de flykter og ikke engang forsøker å hjelpe sine egne, til tross for at de har gode våpen og plenty med ammunisjon.

AnonymBruker
Skrevet

Stakk av og lot gruppen sin i stikken.

Disse folka er så redde for de døde at de flykter og ikke engang forsøker å hjelpe sine egne, til tross for at de har gode våpen og plenty med ammunisjon.

men tror hun der "lederen" i Alexandria på det Gabriel sa da?

Skrevet

men tror hun der "lederen" i Alexandria på det Gabriel sa da?

Det blir jo spennende å se. Men hun VET jo at Rick og gruppen hans "har gjort ting". Det er jo derfor de overlever. Det er derfor hun ville ha dem som en del av samfunnet. Og hvis hun er halvparten så mye menneskekjenner som hun sier selv, så ser hun hvilken ynkrygg disse anklagene kommer fra. Presten har ikke gjort noe annet enn å være til bry og belastning siden de berget det verdiløse livet hans.

Han kan ingenting, han vet ingenting, og han ville enten blitt spist eller sultet ihjel om han ikke hadde blitt berget. Han er et overflødig vedheng, og etter min mening burde han snarest amputeres.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det blir jo spennende å se. Men hun VET jo at Rick og gruppen hans "har gjort ting". Det er jo derfor de overlever. Det er derfor hun ville ha dem som en del av samfunnet. Og hvis hun er halvparten så mye menneskekjenner som hun sier selv, så ser hun hvilken ynkrygg disse anklagene kommer fra. Presten har ikke gjort noe annet enn å være til bry og belastning siden de berget det verdiløse livet hans.

Han kan ingenting, han vet ingenting, og han ville enten blitt spist eller sultet ihjel om han ikke hadde blitt berget. Han er et overflødig vedheng, og etter min mening burde han snarest amputeres.

han er irriterende det er sikkert og visst.

Skrevet

Hvorfor er de ikke gode? De lever i en ekstremt farlig verden.

At de planlegger å drepe fyren kommer sikkert av at de vet at slike som han bare setter alle i fare.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror de er onde for de kommer nok til å vise seg å være gjengen som går rundt og ødelegger for alle andre gjenger.

Anonymous poster hash: 31164...a46

• 2 uker senere...
Skrevet

Hva syns folk om sesongavsluttningen?

Skrevet

Jeg likte den Kjempegodt. Masse action og veldig spennende! Nå er jeg spent på Morgan, hvordan han kommer til å passe inn i gruppa.

Presten irriterer meg (hvorfor må han overleve, igjen og igjen!), og jeg kjenner at jeg ikke har den helt store fascinasjonen for ulvene, men det kommer kanskje.

Blir nesten uutholdelig å vente til neste sesong!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...