Gjest Izabella Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 (endret) Hei Jeg og ei venninne planlegger å ta en tur i påska, men er litt usikker på hvor vi bør dra. Siden det ikke er "syden-varme", er det greit å dra til en storby hvor vi kan shoppe, dra på spa etc. Vi har tenkt på: Roma (ser for meg dette kan bli ganske kaotisk med tanke på katoliker som feirer påsken) Amsterdam Paris Egentlig kunne vi tenke oss noe som er litt mindre "standard", men synes det er vanskelig å finne storbyer som ikke er for sære til at det blir kjedelig for hennes del. Jeg har foreslått en del land i Øst-Europa, men det vil hun ikke. Håper på innspill. Endret 16. september 2013 av Izabella
Alina X Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Dere burde jo få med dere påskefeiringen, det er kjempefint. Jeg anbefaler Malaga. Malaga er ganske sør i Spania og varmere enn feks Amsterdam,Roma og Paris på den tiden. Det er mye god mat og mange fine restauranter,puber og utesteder. Mye bra shopping og andre kulturelle tilbud som museer ol.. Under påskefeiringen skjer det mye, så anbefaler å bestille hotell fort. Er "korstog"igjennom gatene og på kveldstid fylles restaurantene,barene og utestedene opp av mennesker. En vakker by med et vakkert havneområde pluss varmere enn mange andre steder:-)
caroprins Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Så vidt jeg husker så kommer påsken 2014 i siste del av April. Hva med en tur til London da. Som regel varmere enn i Norge på den tiden og London er jo en by med masse å gjøre å se. Eller kanskje en tur til Nice. Fin og koselig liten by som kan kombineres med en tur til Cannes, Eze og Monaco
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 Hei Jeg og ei venninne planlegger å ta en tur i påska, men er litt usikker på hvor vi bør dra. Siden det ikke er "syden-varme", er det greit å dra til en storby hvor vi kan shoppe, dra på spa etc. Vi har tenkt på: Roma (ser for meg dette kan bli ganske kaotisk med tanke på katoliker som feirer påsken) Amsterdam Paris Egentlig kunne vi tenke oss noe som er litt mindre "standard", men synes det er vanskelig å finne storbyer som ikke er for sære til at det blir kjedelig for hennes del. Jeg har foreslått en del land i Øst-Europa, men det vil hun ikke. Håper på innspill. Madrid er ikke så veldig "standard og heller ikke sært. Barcelona har vel blitt ganske "standard" og mange som drar dit. Anonymous poster hash: 18cb4...ad9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå