AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Man hører jo mye om psykologkø og triste historier om for dårlig psykisk helsevern. Så jeg ønsker å skryte av de som tok hånd om meg. Legen skaffet meg offentlig psykolog i løpet av mindre enn en uke. Samtidig fikk jeg timer hos han slik at han var oppdatert på min situasjon. Da jeg ikke følte jeg fikk fremgang med en psykologtime i uka gapsykologen meg to. Hun lette også frem diverse kurs og sikret meg plass. Ene var faktisk over to år og ukentlige møter med gruppeterapi og en til en terapi. Og selv etter jeg hadde sluttet hos psykologen min ringte hun meg 3 måneder etter for å be meg stikke innom og si hvordan det gikk. Vet at ikke alle er like heldigeAnonymous poster hash: 59890...f24 1
Nasse1 Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Man hører jo mye om psykologkø og triste historier om for dårlig psykisk helsevern. Så jeg ønsker å skryte av de som tok hånd om meg. Legen skaffet meg offentlig psykolog i løpet av mindre enn en uke. Samtidig fikk jeg timer hos han slik at han var oppdatert på min situasjon. Da jeg ikke følte jeg fikk fremgang med en psykologtime i uka gapsykologen meg to. Hun lette også frem diverse kurs og sikret meg plass. Ene var faktisk over to år og ukentlige møter med gruppeterapi og en til en terapi. Og selv etter jeg hadde sluttet hos psykologen min ringte hun meg 3 måneder etter for å be meg stikke innom og si hvordan det gikk. Vet at ikke alle er like heldigeAnonymous poster hash: 59890...f24 Bra at noen kan komme med gode opplevelser, slik at ikke andre blir skremt til å ikke søke hjelp! Har også bare hatt positive opplevelser med det psykiske helsevernet i Norge, uten at jeg orker utdype mer nå
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Veldig bra at du har hatt gode opplevelser! Jeg tror at hvordan man blir møtt kommer an på hvor man bor, men også hva som feiler en. Jeg har inntrykk av at lidelser som er lette(re enn andre) å behandle er det enklere å få hjelp for, men sammensatte og komplekse lidelser er det vanskeligere å få adekvat behandling og hjelp for. Anonymous poster hash: e240c...c73
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå