Gå til innhold

psykolog på uken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Man hører jo mye om psykologkø og triste historier om for dårlig psykisk helsevern. Så jeg ønsker å skryte av de som tok hånd om meg. Legen skaffet meg offentlig psykolog i løpet av mindre enn en uke. Samtidig fikk jeg timer hos han slik at han var oppdatert på min situasjon. Da jeg ikke følte jeg fikk fremgang med en psykologtime i uka gapsykologen meg to. Hun lette også frem diverse kurs og sikret meg plass. Ene var faktisk over to år og ukentlige møter med gruppeterapi og en til en terapi. Og selv etter jeg hadde sluttet hos psykologen min ringte hun meg 3 måneder etter for å be meg stikke innom og si hvordan det gikk.

Vet at ikke alle er like heldige

Anonymous poster hash: 59890...f24

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man hører jo mye om psykologkø og triste historier om for dårlig psykisk helsevern. Så jeg ønsker å skryte av de som tok hånd om meg. Legen skaffet meg offentlig psykolog i løpet av mindre enn en uke. Samtidig fikk jeg timer hos han slik at han var oppdatert på min situasjon. Da jeg ikke følte jeg fikk fremgang med en psykologtime i uka gapsykologen meg to. Hun lette også frem diverse kurs og sikret meg plass. Ene var faktisk over to år og ukentlige møter med gruppeterapi og en til en terapi. Og selv etter jeg hadde sluttet hos psykologen min ringte hun meg 3 måneder etter for å be meg stikke innom og si hvordan det gikk.

Vet at ikke alle er like heldige

Anonymous poster hash: 59890...f24

Bra at noen kan komme med gode opplevelser, slik at ikke andre blir skremt til å ikke søke hjelp!

Har også bare hatt positive opplevelser med det psykiske helsevernet i Norge, uten at jeg orker utdype mer nå :)

Skrevet

Veldig bra at du har hatt gode opplevelser! Jeg tror at hvordan man blir møtt kommer an på hvor man bor, men også hva som feiler en. Jeg har inntrykk av at lidelser som er lette(re enn andre) å behandle er det enklere å få hjelp for, men sammensatte og komplekse lidelser er det vanskeligere å få adekvat behandling og hjelp for.

Anonymous poster hash: e240c...c73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...