antibac Skrevet 16. september 2013 #21 Skrevet 16. september 2013 Jeg trodde jeg foretrakk menn med mørkt hår før, men det viser seg at jeg har faktisk ikke en spesiell type. De jeg har blitt forelska i eller betatt av, har alle vært svært forskjellige utseendemessig. Det eneste som har gått igjen er at de har alle vært høye. Det liker jeg veldig godt.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. september 2013 #22 Skrevet 16. september 2013 Ja, det er trekk i ansiktet jeg blir tiltrukket av.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #23 Skrevet 16. september 2013 Sånn rent estetisk har jeg en greie for menn med lys/halvlys hud, og mørkt hår og øyne. Denne kontrasten, på menn med pene trekk, er veldig tiltrekkende. Hva kropp angår, så liker jeg at de er trente, så man ser at de består av mer enn bare skinn og bein (og evt fett). Fitness- eller styrkeløfterkropp derimot, er på ingen måte idealet. Men utseendemessig kommer kroppen i andre rekke. Ansiktet, spesielt øynene, er det jeg tiltrekkes mest av. Personlighetsmessig liker jeg rolige, intelligente, åpne, følsome (merk: følsom er ikke det samme som sutrete) menn som viser omtanke for sine medmennesker. En dose kreativitet, og interesse for noen av de samme tingene som jeg selv liker, er også veldig flott, selvsagt. Kall de gjerne feminine, eller "beta", men jeg er ute etter en likeverdig partner og bestevenn, mer enn jeg er ute etter en forsørger og beskytter. Vi må kunne snakke sammen, om alt og ingenting! Det er kjempeviktig, og veldig tiltrekkende. De fysiske trekkene er avgjørende når jeg finner meg en å bare ha sex med; personligheten er avgjørende for potensielle kjærester. Anonymous poster hash: ab64d...1f1 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #24 Skrevet 17. september 2013 Jeg har alltid likt gutter som er høye og mørke. Mørkt hår, blå øyne og høye :-) Men personligheten og oppførselen er slik at jeg vil ha en mann som er leken, morsom, omsorgsfull, bestemt and soo on.. Jeg har en sånn mann ;-) Perfect guy for me ♥ Anonymous poster hash: 7c6bd...44d
Gjest Awzm me Skrevet 17. september 2013 #25 Skrevet 17. september 2013 Hm, alle guttene jeg har vært forelsket i har hatt mørkt hår, og som oftest mørke øyne. Så det er vel min type. Det er vel forskjellig fra person til person, ikke unormalt å ha en type utseende man liker hvertfall
twang Skrevet 17. september 2013 #26 Skrevet 17. september 2013 Som alle mennesker i verden så blir man først interessert i utseende til personen. Det er som sagt det første steget, hva som kommer etter det er viktigere. Jeg var med en jente som var veldig pen etter utseende å bedømme, men hun var bare overfladisk og brydde seg bare om uvesentlige ting som sminke og klær. Ganske pen å se på ja, men ikke en "type" man kan holde et gående forhold til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå