Gå til innhold

Har alle en "type"?


Freaky Fly

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid hørt om jenter (og sikkert gutter) snakke om hva som er "deres type gutt".. Da tenker jeg mest på utseende.

Har dere en spesiell type gutt dere finnes attraktiv? (Sånn typisk.. Høy, mørk osv.) Eller tror dere man like gjerne ikke har noen spesiell type men at det kommer helt an på personen?

Jeg føler selv at jeg ikke har noen spesiell "type". Men, jeg tenkte å "eksperimentere" litt og samle noen bilder av gutter jeg synes er kjekke og se om jeg finner noen likheter - kanskje jeg har en "type" jeg også, men ikke har innsett det enda :)

Jaja, hva man skal lure på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg går det ikje så mye på type utseende, men type personlighet. Min type personlighet er f.eks Jon Almås (slik han fremstår offentlig da, selvsagt). Eksempel på en som ikke er min type er f.eks Kristoffer Schau..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks, de har vært så forskjellige at hverken jeg eller andre ser noe sammenheng når det gjelder utseende.

Er mer oppførsel og interesser som går igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere har jeg bare vært tiltrukket av rocka, høye (195 cm +) slanke gutter med mørkt hår. Forloveden min nå er en lyshåret, muskelgutt på ca 185 som hører på hip hop og klær seg i ca samme stil.

Sjokk for meg, men samtidig er han den jeg har vært mest tiltrukket av noensinne ;)

Anonymous poster hash: 241d9...4b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtesveldig feil utmed forloveden min nå. Scratch nå*

Anonymous poster hash: 241d9...4b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange typer menn som ikke er min type - utover det tror jeg ikke jeg har en spesiell type.

Har falt for mange forskjellige gutter, skal jeg si deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som føler dere har det - hva er trekkene til deres "typer"?

Mørkt hår, mørke øyne, og alle har blitt beskrevet minst én gang som 'for pen til å være hetero' og 'jente-pen.' :ler2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min type gutt/mann er en som er veldig snill, har god humor og liker å erte meg. Han må også være intelligent.

Og så er jeg så heldig at jeg har funnet akkurat han jeg ønsker meg og så mye mer. Åh, hvor høyt jeg elsker han :romeo::rodmer:



Anonymous poster hash: 834fb...548
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha lest Cathrines innlegg over her, så kan jeg legge til at jeg elsker blå/grønne øyne og jente-pene gutter, men eksempelvis eksen min har brune øyne og ser ut som den største macho-apa, så jeg vet ikke helt jeg. :ler:

På en annen side har kjæresten min blå øyne og er litt feminin av seg.

Endret av FantasDick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i hvertfall en type! Og når jeg ser noen som passer inn i den typen er det alltid bare sånn "wow" stirrestirrestirre. Men det er ikke akkurat noen A4 type, kanskje derfor man kaller det en type og?



Anonymous poster hash: 6b7b8...d42
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe spesiell type når det kommer til utseende. Enten synes jeg hun er pen/søt eller ikke. Når det kommer til personlighet så er det en hvis type jeg pleier å like.

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg liker så mye forskjellig . det som går igjen er at de er høye,med blekk på kroppen. helst med skjegg.

ellers er de alt fra rocke mannfolka.hip hop opplegg, super svære fitness mannfolk.tynne,eller med mage. ja jeg tar alt:P hahaha er vel mer at de er herlig å være med,morsom og snill og god.



Anonymous poster hash: 89057...b47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...