Gå til innhold

Kvalm om kvelden


Fremhevede innlegg

Skrevet

I ca. en uke har jeg nå slitt med kvalme om kvelden. Jeg er aldri kvalm ellers, derfor blir jeg bekymret. Hva kan være årsaken til dette? Jeg har ikke spist noe jeg ellers ikke har spist, og jeg er heller ikke gravid. Kvalmen er ikke veldig sterk, kunne ikke ha kastet opp, men jeg merker at det er ganske ubehagelig likevel! :(



Anonymous poster hash: 33ae8...d5c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sliten? Jeg blir kvalm hvis jeg er stressa og/eller trøtt.

Skrevet

Har du spist nok? Sliten eller stresset? Gleder du deg til noe, er spent?

Hvis du er bekymret så oppsøker du lege. Bedre å gå en gang for mye enn en gang for lite :)

Det er nok ingenting farlig. Tenk litt over om det er noe spesielt som skjer for tiden, og tenk på hvor mye du spiser, om du får nok søvn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...