AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Jeg hadde en periode vondt i det ene benet så jeg gikk litt rart, beltet nok kneet på en feil måte. Nå har jeg i over en mnd hatt vondt i kneet, kan ikke strekke benet, da får jrg vondt. Kommer dette til å gå over av seg selv?Anonymous poster hash: e089b...498
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Det skal stå belastet ikke beltet.Anonymous poster hash: e089b...498
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Jeg har merket at når jeg har hatt vondt i ryggen har jeg belastet knærne mine mer, så at du har belastet motsatt fot når du har hatt vondt i en er ikke ulogisk. Jeg vil anbefale deg å ta deg en tur til kiropraktor. Anonymous poster hash: 96e0e...82b
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Det er ikke motsatt, men på samme ben.Anonymous poster hash: e089b...498
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå