Gå til innhold

Belastningsskade?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde en periode vondt i det ene benet så jeg gikk litt rart, beltet nok kneet på en feil måte. Nå har jeg i over en mnd hatt vondt i kneet, kan ikke strekke benet, da får jrg vondt.

Kommer dette til å gå over av seg selv?

Anonymous poster hash: e089b...498

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal stå belastet ikke beltet.

Anonymous poster hash: e089b...498

Skrevet

Jeg har merket at når jeg har hatt vondt i ryggen har jeg belastet knærne mine mer, så at du har belastet motsatt fot når du har hatt vondt i en er ikke ulogisk. Jeg vil anbefale deg å ta deg en tur til kiropraktor.



Anonymous poster hash: 96e0e...82b
Skrevet

Det er ikke motsatt, men på samme ben.

Anonymous poster hash: e089b...498

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...