AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Jeg skjønner jo at jeg må kontakte lege om dette ikke bedrer seg, men tenkte å høre om det er noen erfaringer med denne typen smerter her først, og om det eventuelt er noe jeg må gjøre. Jeg har fått så utrolig vondt i skulderblad-regionen i det siste. Bare der, ikke i nakken, ikke i resten av ryggen, ikke i selve skuldrene. Det har nå blitt såpass ille at jeg spenner meg hvis noen stryker meg over ryggen. Det kjennes som en slags "vond, stikkende ømhet" hvis det gir noen mening. Har noen opplevd det samme? (Innser at dette blir veldig diffust, men jeg kan heller prøve å forklare nærmere hvis noen stiller spørsmål.) Anonymous poster hash: a85ba...edf
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Er det en lags brennende følelse? Kan være betennelse i de posene på muskelfestene. Type senebetennelse. Anonymous poster hash: 71312...0b4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå