Gjest Miranda2011 Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Er det noen her som har tatt øyelokkoperasjon? Fikk beskjed om å bruke krem til å massere øyelokka 2 uker etter operasjonen, hvilken brukte du? Og når begynte du med sminke, øyenskygge, mascara etc etterpå?
ssecret Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Hvilken øyelokkoperasjon er det snakk om?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Har operert vekk overflødig hud fra øvre øyelokk, for noen år siden. Gikk vel en måneds tid eller noe, før jeg begynte med sminke igjen. Brukte ikke krem, og masserte ikke øyelokkene. Jeg bare lot de være helt i fred. Arrene synes ikke i det hele tatt. Anonymous poster hash: 7bdcd...ef0
Gjest Miranda2011 Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 Var øvre øyelokk jeg også tok. Fikk vite idag om en krem, husker ikke navnet, som er bra og kjøpes på apoteket. En hel mnd uten sminke? Jeg er vant til å sminke meg hver dag, går ikke ut uten, men jeg overlever nok :-) De sa idag når jeg tok stinga at jeg kunne begynne med sminke når såret var grodd/tørt. Takk for svar.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #5 Skrevet 18. september 2013 Kan jeg få spørre hvor gamle dere som tar lyelokkoperasjon er? Jeg er 25 år og har hatt dårlig selvtillit pga de øvre øyeblikkene vertfall de 5 siste årene, de har bare begynt å henge mer og mer. Det fører til at jeg ofte går med øyenbrynene hevet, for da synes det ikke noe særlig. Når jeg slapper av med brynene så ser jeg veldig sliten og morsk ut. Det er ikke ubehagelig fysisk sett, jeg bare plages med det utseendemessig. Hvor mye kostet det? Og vet noen om en bra plass nær Kristiansand som opererer slik? Anonymous poster hash: 6f9a6...eaf
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #6 Skrevet 18. september 2013 Kan jeg få spørre hvor gamle dere som tar øyelokkoperasjon er? Jeg er 25 år og har hatt dårlig selvtillit pga de øvre øyelokkene vertfall de 5 siste årene, de har bare begynt å henge mer og mer. Det fører til at jeg ofte går med øyenbrynene hevet, for da synes det ikke noe særlig. Når jeg slapper av med brynene så ser jeg veldig sliten og morsk ut. Det er ikke ubehagelig fysisk sett, jeg bare plages med det utseendemessig. Hvor mye kostet det? Og vet noen om en bra plass nær Kristiansand som opererer slik? Anonymous poster hash: 6f9a6...e Måtte bare rette noen skrivefeil 😉Anonymous poster hash: 6f9a6...eaf
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #7 Skrevet 18. september 2013 Jeg var på din alder da jeg tok det. Tror det kostet rundt 13000 kroner, på en klinikk i Oslo. Veldig fornøyd! Føler meg faktisk ganske ok uten sminke nå. Anonymous poster hash: 7bdcd...ef0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå