Gå til innhold

jenter som trener jevnlig vs. slafsefitte

bare svar om du er kvinne  

44 stemmer

1. 1. hvilket alternativ er du

• trener jevnlig, stram fitte
      12
    • trene jevnlig, slafsefitte
      2
    • trener ikke jevnlig, stram fitte
      28
    • trener ikke jevnlig, slafsefitte
      2

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har en hypotese om at jenter som trener jevnlig ikke har slafsefitte.

Jeg lagde en poll med 4 svaralternativer slik at vi kan sammenligne med de som ikke trener jevnlig, selv om det er de to øverste som er mest interessant.

Det kan være interessant å se om andelen slafsefitter går ned hvis man trener mye, vs. man trener lite. Hva tror dere om saken?

Anonymous poster hash: 58e9b...808
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ, hvordan sjekker man sånt når det gjelder trening??

Skrevet

Du går over grensen her så derfor er du rapportert.

• Liker 13
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg tror du trenger noe mer meningsfylt å bruke fritiden din på.

• Liker 10
Skrevet

Slafsefitte? Jeg kan ikke se at det ordet er å finne i ordboka.

• Liker 3
Skrevet

Lille 14isgutten har jo ikke peil da :) Biceps har ikke veldig mye med musa å gjøre...

• Liker 6
Skrevet

Greit de kanskje ikke har slafse fitter, men det er bedre enn den reptilhuden damene får når de er oppi 30 åra og trener hardt, ikke mye pent.

Anonymous poster hash: b4ffc...d53
Skrevet

Greit de kanskje ikke har slafse fitter, men det er bedre enn den reptilhuden damene får når de er oppi 30 åra og trener hardt, ikke mye pent.

Anonymous poster hash: b4ffc...d53

En annen uting er ekstrem-soling. For mye soling gir aldeles grusom hud. Selv soler jeg meg omtrant aldri, bruker ansiktskrem med solfaktor 15 selv på dager jeg ikke går ut av huset, selv om vinteren. Er jeg på ferie i solfylte land er det solfaktor 50 hele veien. Har en søster som er 16 år yngere enn meg som soler seg som en gal året rundt, og huden hennes ser ut som sandpapir i forhold til min.

Skrevet

Er det forresten noe som heter "slafsekuk"?

• Liker 4
Skrevet

Det kan være interessant å se om andelen slafsefitter går ned hvis man trener mye, vs. man trener lite. Hva tror dere om saken?

Anonymous poster hash: 58e9b...808

Jeg tror du er helt på jordet. Fitta mi er ganske så upåvirket av hvordan jeg trener resten av kroppen, den påvirker man ved å trene musklene i underlivet.

Dessuten har du ikke gitt noen objektiv måte å avgjøre om man har en slafsefitte på, så statistisk sett er undersøkelsen din verdiløs, siden svarene vil basere seg på subjektiv synsing om egen kropp, og derfor tror jeg innlegget er laget mest for å provosere.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor finner jeg bare sånne vulgære ord her inne? "Slafsefitte"? Hallo i luken. >_<

Skrevet

Jupp, slafsefitte og slafsekuk, er kjønnsorganer man slafser i seg ved oralsex. Svært digge kjønnsorganer, altså! :nigo:

• Liker 3
Skrevet

For å si det sånn - er vel underlivsmuskulaturen som får kjørt seg mest... :skya::lur::nigo:

Anonymous poster hash: 4564b...7fb
Skrevet

Ja, det er noe gutta får når de ikke tar nok benkpress..

Skrevet

Slafsefitte...er det det samme som mumsekjød?

Anonymous poster hash: 128c9...70a
Skrevet

Jepp, slike som ikke får den opp når han skal.

Gjest Wanderlust
Skrevet

:fnise:

Skal gå og slafse i meg litt godteri nå, jeg.

Skrevet

Hva er en "slafsefitte"? Til opplysning er det ikke muskler i vulva, men i skjeden, populært kalt pc-muskelen.

Skrevet

Åssen ser en slafsefitte ut da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...