AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Har gått på p-piller siden januar, men er litt bekymret for at jeg tar de feil... Går på Diane, så jeg har ikke sukkerpiller, så må "hoppe over" en uke. Pillene er merket med ulike dager "ons" "tors" "fred" osv. Brettet begynner på "ons", så for å gjøre det lettere for meg begynner jeg alltid der. Det betyr at jeg alltid tar første pillen på en onsdag, og siste pillen på en tirsdag. Når jeg så begynner på nytt brett igjen, er det da rett at jeg også da begynner på onsdagen? Slik at da har jeg gått onsdag - torsdag - fredag - lørdag - søndag - mandag - tirsdag uten pille. *Confused* Anonymous poster hash: 00891...d19
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Ja, du gjør det riktig. 7 dager uten piller, så begynne på den 8 dagen. Da skal man begynne på den samme dagen hver gang man starter på en nytt brett. Anonymous poster hash: 91b57...8cc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå