Gjest Madam Felle Skrevet 6. mai 2004 #21 Skrevet 6. mai 2004 Må si jeg ble mektig imponert over måten hun taklet det på. Så virkelig ut som om hun koste seg med flere av de.
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2004 #22 Skrevet 6. mai 2004 Må si jeg ble mektig imponert over måten hun taklet det på. Så virkelig ut som om hun koste seg med flere av de. jepp..me 2! På reklamen fikk jeg bare inntrykk av at hun kanskje var litt "høy på pæra", men hun virket ok...og det gjorde gutta boys også!! Clea
Gjest GreenSky Skrevet 6. mai 2004 #23 Skrevet 6. mai 2004 Jeg skal ikke se. Liker ikke TV-underholdning som tar utgangspunkt i å lure noen. Lavmåls.
Ra|cer Skrevet 7. mai 2004 #24 Skrevet 7. mai 2004 Hun tok det kjempepent jo, hadde ikke forventa det!
Gjest Lady-M Skrevet 7. mai 2004 #25 Skrevet 7. mai 2004 Er skikkelig spent på hva som skjer videre, skulle komme en overraskelse. Kan tenke meg at når hun får et forhold til disse vanlige mennene, sender de inn noen skikkelige kjekkaser. Da får man jo virkelig sett om det indre teller mer enn det ytre. Dette er underholdning!! Eller kanskje ikke...
Gjest 3llie Skrevet 7. mai 2004 #26 Skrevet 7. mai 2004 Hun tok det utrolig bra og det gjorde hele greia litt kjedelig rett og slett.. hadde ventet meg noe mer. Tror nok ikke dette blir en serie som jeg vil følge med på.
~Viva~ Skrevet 7. mai 2004 #27 Skrevet 7. mai 2004 Er skikkelig spent på hva som skjer videre, skulle komme en overraskelse. Kan tenke meg at når hun får et forhold til disse vanlige mennene, sender de inn noen skikkelige kjekkaser. Da får man jo virkelig sett om det indre teller mer enn det ytre. Dette er underholdning!! Eller kanskje ikke... Det var det jeg og tenkte at de kom til å gjøre
blåveis Skrevet 7. mai 2004 #28 Skrevet 7. mai 2004 Synes det er skikkelig slemt gjort overfor henne.. Dessuten motbeviser man ikke at det indre teller mer selv om hun skulle velge en kjekkas som blir sent inn senere.. Det er jo slett ikke opplagt at disse gutta har "bedre" indre bare fordi de har "dårligere" ytre..
Gjest 1111 Skrevet 7. mai 2004 #29 Skrevet 7. mai 2004 Lurer på hvorfor dere synes det er slemt gjort mot henne jeg?? Fordi hun fikk 15 normale gutter i stedet for 15 modeller? Jeg syns slettes ikke synd på jenta jeg!! Denne gangen virket det faktisk som om guttene eide personlighet og humor!!
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2004 #30 Skrevet 7. mai 2004 Lurer på hvorfor dere synes det er slemt gjort mot henne jeg?? Fordi de narret henne.. Konseptet er på hennes bekostning! Hadde hun vist hva hun gikk til hadde det vært noe helt annet!
Gjest 1111 Skrevet 7. mai 2004 #31 Skrevet 7. mai 2004 Visst hva hun gikk til? Altså, det hun gikk til var et program hvor de skulle finne 15 menn til henne og det syns jeg da at de har gjort en god jobb med. at de ikke var kjekke? syns fortsatt ikke synd på henne.
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2004 #32 Skrevet 7. mai 2004 Visst hva hun gikk til? Altså, det hun gikk til var et program hvor de skulle finne 15 menn til henne og det syns jeg da at de har gjort en god jobb med. at de ikke var kjekke? syns fortsatt ikke synd på henne. Poenget var vel at de skulle finne menn som kunne passe til henne? Og så serverer de folk som er 11-12 år eldre (mange av dem var det!) f.eks. De hadde IKKE gjort en god jobb med å finne folk som passet til henne.. De hadde derimot gått inn for å lage gruppen mest mulig "sær". Useriøst! Nei, dette var ikke det hun var forespeilet..
Gjest Lady-M Skrevet 7. mai 2004 #33 Skrevet 7. mai 2004 Enig med deg gjest. Det handler litt om ha de samme mål, interesser i livet også. Hun jenta her er tydelig opptatt av en sunn livstil og å holde seg i form, men det er ikke mange av disse mannfolka. Synes ikke dette var normalen av menn, tenker ikke utseendemessig. De var jo skikkelig snåle i oppførselen!
blåveis Skrevet 7. mai 2004 #34 Skrevet 7. mai 2004 Synes ikke dette var normalen av menn' date=' tenker ikke utseendemessig. De var jo skikkelig snåle i oppførselen![/quote'] Jeg synes også at konseptet er spekulativ. Det var en del "gjennomsnittsmenn" der også, men det var flere som var utpreget "sære". Syne opplegget definitiv ikke er seiøst med tanke på å finne menn som passer henne og dermed blir det underholdning på hennes bekostning! Derfor synes jeg synd på henne..
tenker Skrevet 7. mai 2004 #35 Skrevet 7. mai 2004 Jeg synes hun taklet det utrolig bra og gjorde en god figur, og derfor synes jeg heller ikke særlig synd på henne. Hvor mange er det som finner kjærligheten på slike realityshow uansett? De fleste er vel med for å bli kjendis... Dessuten får jo jenta muligheten til å bli kjent med menn hun sikkert ikke hadde kastet bort et ekstra blikk på i andre tilfeller. Tror jeg kommer til å prøve å følge litt med fremover, syntes guttene var morsomme (og litt søte) i all sin særhet, jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2004 #36 Skrevet 7. mai 2004 Jeg synes hun taklet det utrolig bra og gjorde en god figur, og derfor synes jeg heller ikke særlig synd på henne.. Det at hun takler det bra gjør at du ikke syns synd på henne?? Jeg har sympati med henne nettopp fordi hun virket sympatisk, jeg!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå