Gå til innhold

Erfaring med p-piller?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Begynte på p-piller når jeg fikk mensen, glemte å ta en pille nå i helgen (mensen hadde vært borte i 2 dager) Bestemte meg for å droppe pillene en periode og np har jeg fått mensen (eller blødninger) igjen, veldig irriterende ! Er dette en bortfallsblødning fordi jeg stoppet med pillene? Hadde bare brukt dem 5 dager og hadde jo nettopp hatt mensen. Hvor lenge pleier en slik blødning å vare?



Anonymous poster hash: 0c868...35a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro det er blødning pga. du sluttet på piller ja.
Glemmer jeg mine i ca 2 dager, så begynner jeg å blø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...