AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Begynte på p-piller når jeg fikk mensen, glemte å ta en pille nå i helgen (mensen hadde vært borte i 2 dager) Bestemte meg for å droppe pillene en periode og np har jeg fått mensen (eller blødninger) igjen, veldig irriterende ! Er dette en bortfallsblødning fordi jeg stoppet med pillene? Hadde bare brukt dem 5 dager og hadde jo nettopp hatt mensen. Hvor lenge pleier en slik blødning å vare? Anonymous poster hash: 0c868...35a
irislily Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Jeg vil tro det er blødning pga. du sluttet på piller ja. Glemmer jeg mine i ca 2 dager, så begynner jeg å blø.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå