Gå til innhold

Ansiktbehandling. Hva anbefales, og hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er helt grønn på dette.....Har aldri brukt mye penger på ansiktskremer eller behandling. Har aldri hatt spesiellt problemer med huden. Etter svangerskap, har jeg fått en del sorte prikker på nesen jeg gjerne skulle fjernet.

Hva slags ansiktsbehandling anbefales før den store dagen?

Har du noen å anbefale (evnt. pris?) i Oslo/omegn?

Thanx!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorte prikker sliter jeg med også, håper noen har en anbefaling å komme med..

Skrevet

Jeg har også vært på Ansikt og Kroppshjørnet. Var IKKE veldig fornøyd.

De klemte jo så jeg ble helt ødelagt i ansiktet :evil: enda jeg slett ikke har noe særlig urenheter.

Dessuten var det veldig "ståkete" der. Fikk liksom ikke roen helt, slik jeg gjerne vil når jeg bare skal nyte behandlingen.

Nå går jeg til C´are i Markveien. DER er det både super behandling OG stille og rolig.

Skrevet

Full hudpleietime er vel det du trenger. Jeg har f.eks vært på Nordstrand hud og fot på Karlsrud. Koster 550 kr. Du burde gjøre det 1-2 uker før bryllupet slik at huden får tid til å roe seg!

Skrevet

Jeg kan virkelig anbefale Ma Belle på Bekkestua.

Der koster en full ansiktsbehandling i overkant av 500 kr. De er utrolig flinke der, og det er rolige omgivelser som gjør at du slapper veldig av.

De klemte litt i ansiktet mitt, men det syntes nesten ikke. Men de anbefaler at du tar en behandling ca 6 uker før den store dagen, og en til ca 1 uke før.

I tillegg til ansiktsbehandlingen fikk jeg lett masassje i ansiktet og nakken Det var bare så deilig!! Jeg skal tilbake en uke før bryllupet, og dagen før bryllupet skal jeg ha manikyr der. Disse menneskene kan jeg anbefale på det varmeste! En del av mine venninner har også begynt der, og ingen har dårlig erfaring!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...