AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Hvilke har man å velge mellm? Vet om kondom og kobberspiral.Anonymous poster hash: 89d34...f9e
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Det finnes kun de to altså?Anonymous poster hash: 89d34...f9e
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Ellers så blir det perly eller persona ol. Som måler temperaturen eller urinstix for å måle hormonnivået. Men disse er ikke så sikre, er jo egentlig laget for å hjelpe de som vil bli gravide, men fungerer for å finne ut når du mest fruktbar og bør avstå fra sex. Men de skal ikke brukes om det er krise om man bli gravid. Da står det igjen kondom, ev pessar men det tror jeg er nesten borte fra merkedet og kobberpsiral. Anonymous poster hash: 1587f...829
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Pessar er også en mulighet - http://www.plannedparenthood.org/health-topics/birth-control/diaphragm-4244.htm Her har Planned Parenthood en ok oversikt over hva som finnes (bildene er klikkbare linker til mer info) http://www.plannedparenthood.org/health-topics/birth-control/birth-control-effectiveness-chart-22710.htm Anonymous poster hash: eae52...6ae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå