AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Hei! Noen som har gratis Ruter-kort pga familiemedlemmer som jobber der? Min svoger jobber der, så min søster har et gratiskort. Men hun bor i Fredrikstad og bruker det ikke. Så vi lurer litt på om jeg kan få det... For meg er 630 kr spart myyye penger i en anstrengt alenemor-økonomi. Noen som vet om man må vise legitimasjon i billettkontroll med et slikt kort, eller holder det å bare vise kortet? Anonymous poster hash: 57719...19e
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Det skal følge med ett "legitimasjonskort" med navn og bilde. Dette fordi dette er kort for kun partner og egne barn.... Anonymous poster hash: 9350c...ffd 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Det skal følge med ett "legitimasjonskort" med navn og bilde. Dette fordi dette er kort for kun partner og egne barn.... Anonymous poster hash: 9350c...ffd Vet jo det. Men vi synes bare det er så dumt at det kortet bare ligger der, siden hun aldri er i Oslo, mens jeg ikke pleier å unne meg månedskort, da jeg ikke har råd. Men da får jeg ikke brukt det. Får fortsette å gå, da, og håpe på tørr vinter Anonymous poster hash: 57719...19e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå