Gå til innhold

Erfaring med p-pille blødning?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Begynte på p-piller når jeg fikk mensen, glemte å ta en pille nå i helgen (mensen hadde vært borte i 2 dager) Bestemte meg for å droppe pillene en periode og np har jeg fått mensen (eller blødninger) igjen, veldig irriterende ! Er dette en bortfallsblødning fordi jeg stoppet med pillene? Hadde bare brukt dem 5 dager og hadde jo nettopp hatt mensen. Hvor lenge pleier en slik blødning å vare?

Anonymous poster hash: 9be4e...a61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er en liten blødning fordi du stoppet med pillene. Nå må du regne med litt kluss siden du bare gikk 5 dager på pillene. Ikke bli overrasket over småblødninger når du startet på igjen.



Anonymous poster hash: 768c7...ab8
Skrevet

Kan det hende blødningen stopper om jeg begynner på pillene igen i dag?

Anonymous poster hash: 9be4e...a61

Skrevet

Du kan prøve, men som sagt så må du regne med syklus tull når du slutter etter 5 dager. Det beste hadde vært å fortsatt på pillene selv om du glemte en pille.



Anonymous poster hash: 768c7...ab8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...