AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Begynte på p-piller når jeg fikk mensen, glemte å ta en pille nå i helgen (mensen hadde vært borte i 2 dager) Bestemte meg for å droppe pillene en periode og np har jeg fått mensen (eller blødninger) igjen, veldig irriterende ! Er dette en bortfallsblødning fordi jeg stoppet med pillene? Hadde bare brukt dem 5 dager og hadde jo nettopp hatt mensen. Hvor lenge pleier en slik blødning å vare?Anonymous poster hash: 9be4e...a61
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Ja, det er en liten blødning fordi du stoppet med pillene. Nå må du regne med litt kluss siden du bare gikk 5 dager på pillene. Ikke bli overrasket over småblødninger når du startet på igjen. Anonymous poster hash: 768c7...ab8
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Kan det hende blødningen stopper om jeg begynner på pillene igen i dag?Anonymous poster hash: 9be4e...a61
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Du kan prøve, men som sagt så må du regne med syklus tull når du slutter etter 5 dager. Det beste hadde vært å fortsatt på pillene selv om du glemte en pille. Anonymous poster hash: 768c7...ab8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå