AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Hei, jeg har ventet lenge på GBP nå. Og har operasjon april neste år. Det jeg lurer på om noen vet er: Om jeg mister min plass i køen om jeg flytter til Sverige pga jobb? Jobben min vil ha meg stasjonert i Sverige i 1 år.. Så noen som vet om jeg mister plassen min i køen fordi jeg flytter? Anonymous poster hash: 1fc4a...8e3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 ingen som vet???? Anonymous poster hash: 1fc4a...8e3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Dersom du fortsatt er medlem av folketrygden vil jeg ikke tro at flytting har noe å si. Anonymous poster hash: a8e32...875
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå