AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Har i den siste tiden observert en merkelig tendens til krangling som eskalerer ut av det blå i en del tråder her inne. Det kan f.eks. utarte seg slik: TS: Jeg lurer på om jeg skal kjøpe grønn eller rosa truse, hva synes dere er finest? Per: Truse er teit. Pål: Per, hva er poenget med å svare det når det ikke er det TS spør om? Hvis du ikke har noe bedre å komme med, så pell deg for helvete ut av KG og finn på noe bedre å gjøre i det nitriste livet du tydelig lever. Ingen er glade i deg! Espen: Pål, skjerp deg! Du er ikke noe bedre selv når du bruker tiden din på å kjefte på Per. Tror du trenger litt luft, kanskje en tur ut hadde vært en idé? Pål: Espen, jeg spurte ikke deg om din mening. Btw, fin hersketeknikk du prøver deg på der. Espen: Pål: Hahaha, hersketeknikk ja...rette ræva som feis. Og sånn fortsetter det. Hva skjer, folkens? Er det markering av revir, kamp om posisjoner eller bare veldig korte lunter? Anonymous poster hash: b0b55...8c9 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Per, Pål og Espen som er ute på nye eventyr ? Anonymous poster hash: ff888...394
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Haha, så sant :D Bra illustration Anonymous poster hash: 7a04f...f8a
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 Det er nok ikke så mye som vil stoppe kranglefantene heller vil jeg tro. Bortsett fra å finne en enighet. Noe som det egentlig allerede er, men det skjer liksom aldri noe likevel. Og da fortsetter jo bare.. Dagene går. Ingenting skjer. TS, du spør: "Hva skjer, folkens? Er det markering av revir, kamp om posisjoner eller bare veldig korte lunter?" Hva som skjer, folkens..? Nei, det skjer vel ikke stort akkurat? Og det er vel kanskje derfor det bare fortsetter sånn som dette..? Trenger ikke engang å handle om markering av revir, kamp om posisjoner eller korte lunter i det hele tatt egentlig, selv alle disse 3 tingene stadig kommer frempå med sine kreative metoder, fra alle involverte parter. Men siden det aldri skjer noe, så fortsetter det jo bare sånn da. Ingenting som kan forandre på det. Anonymous poster hash: ff888...394
Alina X Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 Det er nok ikke så mye som vil stoppe kranglefantene heller vil jeg tro.Bortsett fra å finne en enighet. Noe som det egentlig allerede er, men det skjer liksom aldri noe likevel. Og da fortsetter jo bare.. Dagene går. Ingenting skjer. TS, du spør: "Hva skjer, folkens? Er det markering av revir, kamp om posisjoner eller bare veldig korte lunter?" Hva som skjer, folkens..? Nei, det skjer vel ikke stort akkurat?Og det er vel kanskje derfor det bare fortsetter sånn som dette..?Trenger ikke engang å handle om markering av revir, kamp om posisjoner eller korte lunter i det hele tatt egentlig, selv alle disse 3 tingene stadig kommer frempå med sine kreative metoder, fra alle involverte parter.Men siden det aldri skjer noe, så fortsetter det jo bare sånn da. Ingenting som kan forandre på det. Anonymous poster hash: ff888...394 Herregud så teit du er! Kommer her med dine meninger og skal liksom forklare noe for ts som om hun er dum liksom,herregud ass jeg bare shit ass liksom...hvem tror du at du er a?tror du at du er smart eller noe? L O S E R !!!!!!!!!!!!!!!!!
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #6 Skrevet 16. september 2013 Herregud så teit du er! Kommer her med dine meninger og skal liksom forklare noe for ts som om hun er dum liksom,herregud ass jeg bare shit ass liksom...hvem tror du at du er a?tror du at du er smart eller noe? L O S E R !!!!!!!!!!!!!!!!! ..Men ellers går det bra med deg, antar jeg? Du fremstår som en moden og en oppegående person i blant, håper jeg? Anonymous poster hash: ff888...394
Alina X Skrevet 16. september 2013 #7 Skrevet 16. september 2013 ..Men ellers går det bra med deg, antar jeg?Du fremstår som en moden og en oppegående person i blant, håper jeg? Anonymous poster hash: ff888...394 Nå døde jeg litt innvendig på dine vegne...... Var det INGEN tanker som dukket opp at det jeg skrev kanskje muligens bare LITT var med en snev av ironi? :-)
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #8 Skrevet 16. september 2013 Nå døde jeg litt innvendig på dine vegne...... Var det INGEN tanker som dukket opp at det jeg skrev kanskje muligens bare LITT var med en snev av ironi? :-) Vel, jeg dør daglig litt innvendig på dine vegne, om det skulle bety noe for deg ? Og ironisk? Nei, den tanken dukket egentlig ikke opp. Fordi jeg synes du er inne på svært mange gode poeng i det første avsnittet ditt der. Og da kan det vel ikke være ironisk vel? Anonymous poster hash: ff888...394
Alina X Skrevet 16. september 2013 #9 Skrevet 16. september 2013 Vel, jeg dør daglig litt innvendig på dine vegne, om det skulle bety noe for deg ?Og ironisk? Nei, den tanken dukket egentlig ikke opp. Fordi jeg synes du er inne på svært mange gode poeng i det første avsnittet ditt der. Og da kan det vel ikke være ironisk vel? Anonymous poster hash: ff888...394 Javel:-)
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #10 Skrevet 16. september 2013 Javel:-) En annen artig ting man kan spørre seg selv i blant da. Både ift gamle og nye kandidater for tull og tøys. Og kranglefanter forsåvidt. For liksom.. Hva hadde du forventet egentlig ? Anonymous poster hash: ff888...394
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå