Gå til innhold

Prisliste på horetjenester på TV2


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Det har vært mye skriverier og omtale av horenes situasjon i Oslo.

På en TV2-reportasje (var det søndag??) ramset de opp prisene som de norske jentene tok og hva de russiske jentene tok for samme tjeneste.

To ting slo meg:

1. At det var så billig

2. Var det virkelig var nødvendig å gå sånn i detalj på prisene? Greit, det er vel nyheter, men likevel.

Hvis det flere som så dette .... hvordan reagerte dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også det var billig, men hele greine var jo å vise at det ikke er lukurativt lenger. Altså at de ikke tjener så bra som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, det stemmer det, Liv.

Men når det blir allment kjent at det bare koster 150 kroner for en sugetur fra en russisk hore, senkes terskelen for å gå til en hore?

Jeg vet ikke, jeg spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at markedskreftene fungerer. Tror Konkurransetilsynet setter pris på det. Minstepris er en uting, som bare har til hensikt å lure forbrukerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det hindrer kanskje at nye blir prostituerte? Nå de vet at de tjener så lite som 80kr for ens ugetur og 150 for hel pakke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Noe av poenget var vel å vise hvor mye de Norske må jobbe for å klare dagens sum for å få de nødvendige skuddene sine. Dette er jenter som er i en situasjon som ingen av oss kan sette seg inn i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Men når det blir allment kjent at det bare koster 150 kroner for en sugetur fra en russisk hore, senkes terskelen for å gå til en hore?

Jeg tror ikke det. De fleste menn i Norge har garantert råd til å kjøpe sex, men de færreste gjør det.

Hvorvidt man kunne tenke seg å kjøpe seksuelle tjenester, har nok mer med moral og ideologi å gjøre, enn innholdet i lommeboken. Jeg hadde ikke vurdert å benytte prostituerte om jeg så hadde fått betalt for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Ja, det stemmer det, Liv.

Men når det blir allment kjent at det bare koster 150 kroner for en sugetur fra en russisk hore, senkes terskelen for å gå til en hore?

Jeg vet ikke, jeg spør.

Kanskje for de aller yngste kundene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Greit med pris

Det er jo mange som lurer på hvor mye det egentlig koster for de ulike seksuelle tjenestene. Da er det greit at TV2 sier hva de er, synes jeg.

150,- for en blowjob er på linje med prisene i Amsterdam og London. Det hersker åpen konkurranse blant de på gaten, nå også mellom ulike nasjonaliteter. Noen av de norske horene tar faktisk 350,-/500,- for en blowjob på gateplan.

Luksushorene tar mye mer: ca. 1000,-for suging.

Tannleger, frisører, leger og andre privatpraktiserende har prislister på venterommet. Det er greit at noen oppgir prisene på seksuelle tjenester også. Men hos horene har man ikke reklamasjonsrett.

Hilsen jente 28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at markedskreftene fungerer. Tror Konkurransetilsynet setter pris på det. Minstepris er en uting' date=' som bare har til hensikt å lure forbrukerne.[/quote']

Hadde tatt bra seg ut om myndighetene hadde blandet seg inn like mye i dette, som i ølkrigen :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Gjest Anonym horekunde

Var med afro hore på romet for sex. 700, men prutet til 500.

Tenner så på mørke jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest observatøren

Problemet med å kjøpe seksuelle tjenester er muligheten for å støtte en bransje som driver med slaveri av mennesker. Det er stor forskjell på en luksusprostituert og en "gatehore" Men hvordan kan man være så sikker på hvem som er hva? Når det gjelder kjøp av slike tjenester hos luksusprostituerte, synes jeg ikke det er mer moralsk galt enn one night stands. Da har jo også den prostituerte selv mulighet til å velge hvilken kunde hun (han) vil ha. Alle prostituerte er ikke offer. Det er bare propaganda, bygget på en ganske puritanistisk holdning til seksualitet. Men altså, hvordan kan du være helt sikker på at du som horekunde ikke er med å støtter en av de skitneste bransjene som finnes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Trodde prisene var mye høyere! Jeg har fått tilbud om 3000 for full pakke (med kondom) i Oslo. Er norsk, blåøyd brunette, helt "vanlig" utseende. Har også fått gode tilbud i utlandet. Har takket nei selv om jeg trengte pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...