AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #1 Del Skrevet 15. september 2013 Hei! For to år siden ble jeg utsatt for flere voldtekter og seksuelle overgrep. Det siste året har jeg tenkt mye på å ta en tatovering. Ikke en tatovering som sier at "Hei, jeg ble voldtatt", men en som symboliserer styrke, kamp, offer, styrke, eller noe i den duren. Noen som har noen idé til hvordan den kan se ut? Jeg kommer selvsagt til å tenke godt gjennom dette i en god stund før jeg tar den, men trenger råd slik at jeg har noe å gå ut ifra. Anonymous poster hash: 221ab...a50 Anonymous poster hash: 221ab...a50 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mupsi Skrevet 15. september 2013 #2 Del Skrevet 15. september 2013 Tror ikke du burde ta en tattis med bakgrunn i seksuelle overgrep. Da blir du bare minnet på det, samt at du identifiserer deg med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 15. september 2013 #3 Del Skrevet 15. september 2013 Skjønner ikke helt... Det skal være en sammenheng med voldtekten og tattooeringen? Er du sikker på at det blir noe hyggelig for deg? Du er vel på en måte merka etter å ha opplevd noe så forferdelig, hvorfor merke mer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #4 Del Skrevet 15. september 2013 Tror ikke du burde ta en tattis med bakgrunn i seksuelle overgrep. Da blir du bare minnet på det, samt at du identifiserer deg med det. Jeg har tenkt gjennom det lenge, og det er derfor jeg ikke vil ha noe som forteller at jeg har vært utsatt for det. Det er ikke bare for andres skyld, men også for min egen - nettopp fordi jeg ikke ønsker å minnes om det. Jeg har vært syk i fem år, og den dagen jeg klarer å leve uten behandlere i ryggen, vil jeg se tilbake på smerten som noe positivt. Jeg vil se på det som noe lærerikt, noe som viste meg hva jeg er god for. Anonymous poster hash: 221ab...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #5 Del Skrevet 15. september 2013 Tror ikke du burde ta en tattis med bakgrunn i seksuelle overgrep. Da blir du bare minnet på det, samt at du identifiserer deg med det. Støtter denne! Ta heller en tatovering som sier at du ser fremover og vil ha det kult, at du feirer livet! Anonymous poster hash: 2b333...665 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #6 Del Skrevet 15. september 2013 Støtter denne! Ta heller en tatovering som sier at du ser fremover og vil ha det kult, at du feirer livet! Anonymous poster hash: 2b333...665 Har du noen tips til hvordan den kunne sett ut i så fall? Anonymous poster hash: 221ab...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 15. september 2013 #7 Del Skrevet 15. september 2013 Hva med en okse på magen eller en hammer (mjølner) på skulderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #8 Del Skrevet 15. september 2013 En fugl? Fugler symboliserer frihet. Anonymous poster hash: 35647...cec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 15. september 2013 #9 Del Skrevet 15. september 2013 Føniks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #10 Del Skrevet 15. september 2013 Har du noen tips til hvordan den kunne sett ut i så fall? Anonymous poster hash: 221ab...a50 Beste tipset jeg kan gi er at jo mer personlig en tatovering er, jo bedre den passer til deg, jo mer vil du like den. For min del ville jeg nok ha tatt en tatovering av for eksempel Luffy fra One Piece for å signalisere nettopp det. http://mangafox.me/manga/one_piece/ Anonymous poster hash: 2b333...665 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
humalla Skrevet 15. september 2013 #11 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) En drømmefanger kanskje? Som kan symbolisere at du fjerner de vonde tingene/tankene/opplevelsene og beholder alle de gode tingene i livet + de gode drømmene om framtiden..? Endret 15. september 2013 av humalla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
humalla Skrevet 15. september 2013 #12 Del Skrevet 15. september 2013 Meg igjen;)) Vet ikke hvordan jeg skal forklare denne tattoveringen, men denne hadde jeg tenkt til å ta etter en hard periode i livet mitt. Hvis du skjønner den, og kan relatere deg til den, så forstår du nok symbolikken i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #13 Del Skrevet 16. september 2013 Du bør ha noe som alltid gjør deg glad å se på. Drit i styrke og alt det der. Du skal ha tatoveringen for resten av livet. Anonymous poster hash: d5dfa...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå